Helemaal nieuw op het forum met een t4 California uit '98.
Ben superblij met alle informatie op het forum, veelvuldig van de zoekfunctie gebruik gemaakt de afgelopen weken, dank!
Nu zijn we onze eerste nacht weggeweest met de bus om meteen tegen enkele problemen aan te lopen (waaronder het op hol slaan van de centrale deurvergrendeling met de sleutel binnen en wij buiten

1 van de andere punten is dat de poot van de tafel vast zit, het drukknopje is verzakt. Ik heb het met veel geprutst naar voren gehaald en op alle manieren proberen in te drukken, maar het lukt me niet om de poot van het haakje te halen Wat niet echt helpt is dat ik hem nog helemaal niet werkend heb gezien, dus ik weet niet precies hoe het mechaniekje werkt. Zo te zien is er eerder ook al flink mee geprutst want zowel het blad als het metaal heeft wat schade.
Volgens mij heb ik een aantal opties.
optie 1: vastgelopen tafelpoot fixen (ik heb dat opgegeven, kan alleen met geweld los komen denk ik).
optie 2; andere poten monteren (bijv vouwframeidee van het forum) op het bestaande blad, of bijvoorbeeld een poot op maat maken die precies in het zwarte rondje aan de onderzijde past.
optie 3: tafeltje vervangen door een losse tafel
Wat vinden jullie? Of mis ik nog iets?
groeten Anna