Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Achteruitrijcamera
-
Achteruitrijcamera
Ik ben al een tijdje van plan om een achteruitrijcamera te kopen. Iemand ervaring met deze?
https://www.westfalia.eu/nl/shops/auto/ ... HPEALw_wcB
https://www.westfalia.eu/nl/shops/auto/ ... HPEALw_wcB
'99 T4 2.5 TDI
- Endebendebus
Re: Achteruitrijcamera
De prijs is in ieder geval scherp 

Groetjes Thomas
Tot camper omgebouwde politiebus (Waddeneiland) uit 2003, 2,5 tdi ACV, licht gekieteld.
Tot camper omgebouwde politiebus (Waddeneiland) uit 2003, 2,5 tdi ACV, licht gekieteld.
denk je dat die kabellengte voldoende is?
Transporter T4 2.5 TDI, April/2001, KWB/DC, 88pk/AJT/EWB, +650.000km
-
Kabels dienen enkel om stroom te geven. Beeldoverdracht is draadloos
'99 T4 2.5 TDI
- Zwartbusje
Ik heb me laten vertellen dat draadloos erg slecht werkt. Veel storing etc. Zeer binnenkort wordt een nieuwe radio en camera ingebouwd in mijn Cali, met kabels naar de nummerplaat. (Omdat anders het fietsenrek er voor zit).
Kosten nieuwe Pioneer SPHDA250 met DAB en een achteruitrijcamera, met inbouwadapters, frame, kabels en montage...€1078, - bij D&B Zoetermeer. Het kost wel ff wat.....
Maar, de camera is 99 euro en de kabel 15 euro. Dus als je tijd en geduld en vakkennis hebt om het zelf te doen, zou ik daarvoor kiezen.
Marco
Kosten nieuwe Pioneer SPHDA250 met DAB en een achteruitrijcamera, met inbouwadapters, frame, kabels en montage...€1078, - bij D&B Zoetermeer. Het kost wel ff wat.....

Maar, de camera is 99 euro en de kabel 15 euro. Dus als je tijd en geduld en vakkennis hebt om het zelf te doen, zou ik daarvoor kiezen.
Marco
T4 klopt als een bus!
Zwarte VW California Freestyle 151pk 2003
Zwarte VW California Freestyle 151pk 2003
- Multivan Generation
- Contacteer:
Radio 400 camera 100 diversen 50 = 550 euro, dus voor bijna het dubbele bouwen ze hem in.Zwartbusje schreef: 08 dec 2020, 17:10 Ik heb me laten vertellen dat draadloos erg slecht werkt. Veel storing etc. Zeer binnenkort wordt een nieuwe radio en camera ingebouwd in mijn Cali, met kabels naar de nummerplaat. (Omdat anders het fietsenrek er voor zit).
Kosten nieuwe Pioneer SPHDA250 met DAB en een achteruitrijcamera, met inbouwadapters, frame, kabels en montage...€1078, - bij D&B Zoetermeer. Het kost wel ff wat.....![]()
Marco
Best veel geld..
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Ik heb ook een draadloze camera en dat werkt prima. Wel enige vertraging bij het tonen van beeld, na inschakelen in zijn achteruit duurt het ongeveer 2 sec. voordat ik beeld heb.Zwartbusje schreef: 08 dec 2020, 17:10 Ik heb me laten vertellen dat draadloos erg slecht werkt. Veel storing etc.
Het 'leuke' van draadloos is dat je ook wel eens het signaal van een andere camera oppikt. Zo heb ik mijzelf eens voorbij een huis zien rijden waar een camera hing en ook een keer achter een bestelauto naar mijzelf op het scherm kunnen zwaaien.
Mijn cameratopic: viewtopic.php?p=371446#p371446
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
-
Hij is toegekomen. Zodra hij geïnstalleerd is zal ik m'n bevindingen hier neerzetten
Edit: track en trace zegt dat hij geleverd is, maar geen pakketje gevonden
Edit: track en trace zegt dat hij geleverd is, maar geen pakketje gevonden
Laatst gewijzigd door ladanivabelgium op 09 dec 2020, 14:49, 1 keer totaal gewijzigd.
'99 T4 2.5 TDI
Uk heb ook een draadloze camera. Een goedkooo chinees setje, maar werkt prima!
Ook heb ik een draadloze uitvoering van Amazon (ook een cheapo) en totaal geen problemen mee.
Ik heb mijn camera op mijn kenteken plaat verlichting aangesloten, ik rij toch altijd met mijn licht aan. Als ik de camera aanzet (ook handgeschakeld) heb ik in 2 seconden beeld.
Ik heb mijn camera op mijn kenteken plaat verlichting aangesloten, ik rij toch altijd met mijn licht aan. Als ik de camera aanzet (ook handgeschakeld) heb ik in 2 seconden beeld.
T4 California, Generation, 2002
Bij de action een prima camera met kabel etc. Voor € 20,00 !
Al gevonden?ladanivabelgium schreef: 09 dec 2020, 06:19 Hij is toegekomen. Zodra hij geïnstalleerd is zal ik m'n bevindingen hier neerzetten
Edit: track en trace zegt dat hij geleverd is, maar geen pakketje gevonden![]()
T4 2.5 tdi 102pk california 1997
-
Nee, besteld bij Westfalia via bol.com. Zou geleverd zijn, maar niks te vinden. Niet in de tuin, carport of bij de buren. Geen briefje, niks. Ik ben nu in discutie met westfalia en bol. Ik heb de indruk dat ik ferm aan het lijntje gehouden word.mdw schreef: 14 dec 2020, 09:21Al gevonden?ladanivabelgium schreef: 09 dec 2020, 06:19 Hij is toegekomen. Zodra hij geïnstalleerd is zal ik m'n bevindingen hier neerzetten
Edit: track en trace zegt dat hij geleverd is, maar geen pakketje gevonden![]()
'99 T4 2.5 TDI
-
Dankzij Bol.com kreeg ik een tweede opgestuurd. De eerste is spoorloos verdwenen. Westfalia is een RAMP als het op customer support aan komt.
De camera op zich is niet verkeerd. Maakt verbinding 1 seconde na opstarten en doet wat ie moet doen. Het beeld is niet schitterend, maar voldoet
'99 T4 2.5 TDI