Eens met Erdem. Kost meer dan menig T4 waard is. Maar levert een zeer rustig rijdende cruiser op. En als de bus ‘op’ is, verkoop ik de bak in Duitsland
Je moet trouwens wel genoeg vermogen hebben om die 6 nuttig te kunnen maken met een DQR, die is namelijk al behoorlijk lang. Op rechte wegen gaat het allemaal prima maar een klim kan wel eens betekenen dat je even terug naar zn 5 moet.
Superoo schreef: 01 jan 2021, 13:18
Dank voor de leuke reacties, aan zulke antwoorden heb ik iets
Er staat ook een minder leuke reactie, maar dat is blijkbaar anno 2020 normaal dat mensen je de les willen lezen.
Ik zie bij diverse vragen van jou dat een forumlid een link stuurt waar het antwoord te lezen is. Vervolgens neem jij niet de moeite om die informatie door te lezen en als iemand je er dan op wijst dat het antwoord al gegeven is dan vind je blijkbaar dat jou de les wordt gelezen. Is dat anno 2021 normaal?
Superoo schreef: 01 jan 2021, 13:18
Dank voor de leuke reacties, aan zulke antwoorden heb ik iets
Er staat ook een minder leuke reactie, maar dat is blijkbaar anno 2020 normaal dat mensen je de les willen lezen.
Je wil graag een 6 bak , maar je T4 met 102 pk ACV motor heeft daar gewoon het nodige vermogen niet voor .
Een getunede 151pk versie (met dus meer dan 180pk) heeft al niks over bij die 6 bak .
Laat dat alvast maar even insijpelen
My current cars:
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper