Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Schuifdeur T% GP
Schuifdeur T% GP
Ik heb denk ik hetzelfde probleem als vele dat de schuifdeur aan de linkerkant allen sluit als ik de deur hard dicht gooi of de deur aan de linkerkant naar binnen duw. Heeft dit te maken met afstellen, nieuwe roller o.i.d.
Ik heb al gecheckt of alle nokken goed zijn afgesteld.
Ik hoor graag even wie hiermee ervaring heeft.
Gr. Remco
Ik heb al gecheckt of alle nokken goed zijn afgesteld.
Ik hoor graag even wie hiermee ervaring heeft.
Gr. Remco
Groeten Remco (T5 GP 2013, CCHA) 

Re: Schuifdeur T% GP
Denk niet dat "vele" dit probleem heeft 

- Multivan Generation
- Contacteer:
Heb je betimmering in de laadruimte van je bus toevallig?
Het zou namelijk kunnen dat de overdruk niet weg kan, en de schuifdeur dus niet 100% in het slot gaat.
Kun je dit eens testen door een voor portier open te houden en dan de schuifdeur dicht te doen, of je het dan ook hebt?
Groeten Peter
Het zou namelijk kunnen dat de overdruk niet weg kan, en de schuifdeur dus niet 100% in het slot gaat.
Kun je dit eens testen door een voor portier open te houden en dan de schuifdeur dicht te doen, of je het dan ook hebt?
Groeten Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Eh ja, sorry. De achterkant van de rechterdeur...bobv schreef: 13 apr 2021, 11:46 Velen hebben geen linker schuifdeur. Heb je dit probleem ook als er een andere deur open staat?
Of bedoel je met de linkerkant de achterkant?

Goeie Peter, ga ik proberen.Multivan Generation schreef: 13 apr 2021, 13:12 Heb je betimmering in de laadruimte van je bus toevallig?
Groeten Peter

Net getest, en je hebt gelijk Peter. Met de voordeur op een kier sluit de deur goedRemco_T5 schreef: 13 apr 2021, 19:08Goeie Peter, ga ik proberen.Multivan Generation schreef: 13 apr 2021, 13:12 Heb je betimmering in de laadruimte van je bus toevallig?
Groeten Peter

Gr. Remco

- Multivan Generation
- Contacteer:
Nou, dan weet je waar je het moet zoeken.
Overdruk via de laadruimte kwijtraken..
Overdruk via de laadruimte kwijtraken..
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...