Welke windschermen hebben jullie op de ramen van de voorportieren zitten ?
Ik zoek een setje wat gerust wat donker mag zijn.
Ook zoek ik een achterbumper beschermer in het zwart.
Een vraag over de windschermen.
Eigenlijk zou ik ze willen monteren om s nachts een beetje te ventileren en regen buiten te houden.
Indien je je raam zo'n 5 cm omlaag draai loopt het water dan alsnog je deur in?
Ik heb ze op mijn T4 en daar kan ik ze zonder risico van inregenen ongeveer 4 cm laten zakken (ruimte tussen raamrubber aan de bovenkant en bovenrand ruit). Dit zal bij een T5 niet veel anders zijn.
Ik heb inmiddels al een tijdje windgeleiders van Team Heko (ook Laudorshop), erg praktisch bij overnachten om het raam een stukje open te houden. Ik heb wel een aantal extra clipjes besteld (bij Ali) omdat ze wat naar beneden zakken na verloop van tijd.
Voor een achterbumperbeschermer heb ik goede ervaringen met Rhinobump. Je kan ze in verschillende kleuren bestellen:
peetjeadhdtje schreef: 15 jun 2021, 09:51
Een vraag over de windschermen.
Eigenlijk zou ik ze willen monteren om s nachts een beetje te ventileren en regen buiten te houden.
Indien je je raam zo'n 5 cm omlaag draai loopt het water dan alsnog je deur in?
Alleen bij horizontale regen of je bus op de zijkant komt het binnen, verder gaat het goed omdat de windschermen wat naar buiten staan t.o.v.de ruit.
Ja en???? Als ze geintjes over de gevolgen van de gaswinning en het leed van anderen denken te moeten maken, is de gezelligheid er snel af, beetje verkeerde humor, of moet ik zeggen leedvermaak.