de eerste 4 dagen eigenluk alleen maar aan t schoonmaken (interieur) geweest, volges mij is t bussie altijd v.e. "oud vrouwtje" geweest, weinig mee gereden en er alleen maar in zitten roken en spek gebakken

de afgelopen week eigelijk nog maar meer aan t schoon maken geweest, en n start gemaakt met anti roest behandeling rondom (borstelen, schuren, roestomzetter erop, drogen en alvast n tijdelijke zink spray erop.
op mn kenteken staat de kleur carribiesh groen, in t boekje n kleurcode voor indigo blauw, nja in beide landen ben ik nog nooit geweest dus voor de zekerheid de kleur maar op laten meten; karibean gruen it is. meteen maar nwe borstel van scotschbrite mee, n pot aluspachtel 2020, busje 2K verf laten vullen en resterende vd halve liter mee in n pot (niet schilderen, is voor na te vullen!!)
met de alu gaten vuller kom ik wel n heel eind, echter dorpel/spatscherm rechts achter en vooral 1 groot gat links voor op t dak, net onder de luifel baard mij zorgen. had ik dit met de koop al maar gezien dan kon het meteen uitgeslepen en nieuw stuk in gelast worden, de dag voor aankoop is er n nieuwe voorruit ingezet dus had n héél stuk handiger geweest.. uitslijpen en nieuw stuk erin lassen altijd beter maar helaas t kosten plaatje erbij in kombinatie dat ik nog niet eens weet hoe de califalia zich gaat houden in de (nabije) toekomst

tussendoor ook nog ff "lekker" met 30+ grdn 2 dgn met de armleuning vd bestuurders stoel aan t klooien geweest, normaal n klusje van 5minuten? als je weet hoe t zit en vooral als t gepuntlaste draadblokje/ moer iN de rugleuning niet los zat...
zal er voor nu alvast wat foto's van bij doen, en mochten jullie me nu al niet beu zijn komt er nog n vervolg wat er nog meer aan te pas gaat komen