Goedemiddag allen.
Bij mijnT5 uit 2007 werken de elektrische ramen links en rechts niet meer, zowel met de schakelaar op het linker portier als met de schakelaar op het rechter portier niet.
Gister hebben ze het weer gedaan echter nu weer niet.
Wat zou dit kunnen zijn?
Alvast mijn dank.
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
T5 elektrische ramen werken niet meer
- krekwakwol
Re: T5 elektrische ramen werken niet meer
Heeft het linkerraam open gestaan tijdens een regenbui? Dan vermoedt ik linker raamschakelaar, is de master, maar kan ook de kabel tussen de a-stijl en de linkerdeur zijn.
En de zelfde vraag die je in T5 camper geplaatst hebt kun je weer verwijderen door op het kruisje rechts boven het bericht te drukken.
Hij staat hier op de juiste plaats.
En de zelfde vraag die je in T5 camper geplaatst hebt kun je weer verwijderen door op het kruisje rechts boven het bericht te drukken.
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
Re: T5 elektrische ramen werken niet meer
krekwakwol schreef: 24 nov 2024, 21:40 Heeft het linkerraam open gestaan tijdens een regenbui? Dan vermoedt ik linker raamschakelaar, is de master, maar kan ook de kabel tussen de a-stijl en de linkerdeur zijn.
Zal morgen even kijken of er spanning op de stekker staat. Volgens mij moet er op 2 draden spanning staan.