Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Webasto/schuifdeurgeleider/camera

vragen over de T6
Plaats reactie
BramM

Webasto/schuifdeurgeleider/camera

Bericht door BramM »

Hallo iedereen,

Voor mijn 6.1 Multivan uit ‘21 wou ik een paar zaken vragen die specifiek technisch zijn.

Voor zover ik mij herinner bestaan er langere middelste schuifdeurgeleiders. Dit om het slepen van de schuifdeur tegen te gaan op velgen van 10” of 10,5” breed. Met mijn Transporter geen probleem, de Multivan sleept omdat de binnenbekleding dikker uitgevoerd is. De langere geleider zorgt ervoor dat bij het openschuiven de deur iets meer naar buiten loopt. Vind het topic niet meer terug op het forum.

Er zit een webasto onder de 6.1 als voorverwarmer. Auto heeft een manuele airco. Welke uitbreiding heb ik nodig om deze als standkachel te kunnen gebruiken? En is dit zelf uit te voeren?

Ook zit er geen achteruitrijcamera op. Unit is een Discover Media 8. Kan ik gewoon een originele camera bijplaatsten en deze hierop aansluiten en inleren of is er extra module oid. nodig?

Of, iemand interessen in een Multivan Comfortline uit ‘21 met een goeie 60k km’s? Zonder camera en standkachel 😬

Groeten, Bram
hugopoley

Re: Webasto/schuifdeurgeleider/camera

Bericht door hugopoley »

Heb je wat foto's van de bus, zowel binnen als buiten? Is het een BTW bus? En een vraagprijs zou ook makkelijk zijn. Misschien heb ik wel interesse.
Mag ook via pb.
BramM

Re: Webasto/schuifdeurgeleider/camera

Bericht door BramM »

Enkele foto’s van de Multivan
1&2: op Rotiform DTM
3: op Vossen HF2

1 foto krijg ik niet gedraaid 🤷🏼‍♂️
Bijlagen
IMG_8155.jpeg
IMG_8152.jpeg
IMG_8825.jpeg