[color=brown]Met m'n T4 deed je de richtingaanwijzer in de linkse of rechtse stand en dan had stadslichten die brandden. Prettig als je moet parkeren op een dondere weg zodat geen dronken fietsers tegen je auto aan knallen.
Met de T% zal dat dus ook wel moeten kunnen. Helaas dat werkt niet. Volgens de (officiele volkswagengarage v dn udenhout Den Bosch) zit deze voorziening er niet meer op.
Hebben jullie ook deze ervaring of funktioneert er iets niet naar behoren in mijn T5 ?
Frank[color=brown][/color][/color]
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Parkeerverlichting 's-avonds
Parkeerverlichting 's-avonds
als je een T5 met daglichtschakeling hebt werkt dat niet, op je hendel staat het wel maar gaat nie werken 

165 PK (130pk) T5 2005
-
Op de T5 2008 zit dit nu in het comfortpakket, althans in Belgie.
Er zijn wel meerdere dingen die er niet meer opzitten als standaard. Cost-reduction ?
Waarschijnlijk met de winst kunnen ze het VW personeel van de fabriek te Vorst (Belgie) uitbetalen toen ze deze hebben afgeslankt !
Greetzz,,,
John.
Er zijn wel meerdere dingen die er niet meer opzitten als standaard. Cost-reduction ?
Waarschijnlijk met de winst kunnen ze het VW personeel van de fabriek te Vorst (Belgie) uitbetalen toen ze deze hebben afgeslankt !
Greetzz,,,
John.

Re: Parkeerverlichting 's-avonds
je hebt helemaal gelijk ik heb het eraf laten halen juist om deze reden nu heb ik wel parkeer licht :)Kolkhuis schreef:als je een T5 met daglichtschakeling hebt werkt dat niet, op je hendel staat het wel maar gaat nie werken