Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

jopie

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
jopie
Berichten: 51
Lid geworden op: 13 jan 2007, 09:53
Locatie: Leeuwarden

jopie

Bericht door jopie »

Jarenlang zit ik elke dag het forum door te spitten naar goede tips e.d. en elke keer zou ik mij even voorstellen maar je weet, van uitstellen komt afstellen. Maar nu toch maar de "stoute" schoenen aan getrokken en in dit forum mij even voorstellen.

Ik ben een 'jongeman' van 45, getrouwd en 3 kinderen, en rijdt met veel plezier in een t4. Het is er 1 van 2001 102 pk.
Mijn vorige t4 was een 2,4d en ook hiermee heb ik veel plezier beleefd maar kwam toch wat vermogen te kort in de bergen met een caravan.

3 jaar geleden omgezien naar een 75Kw uitvoering. Deze uit eindelijk gekocht en man wat een verademing is dat. Genoeg vermogen om de bergen in te gaan en heerlijk wat een overzicht.

Maar helaas aan dit avontuur komt ook een eind. Ik rijd 30 tot 35.000 km voor de baas en die vond het nodig om mij in een leaseauto te stoppen. Aangezien mijn vrouw geen rijbewijs heeft staat de bus dus eigenlijk nutteloos op de oprit. Ik ben dan ook van plan om hem, zij het met enige pijn in het hart, te verkopen. Zie het forum Te koop/gevraagd

Toch zal ik dagelijks het forum bezoeken en als het kan ook reageren.

Jopie
Plaats reactie