Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

nr 199 t5 total los

vragen over de T5
Plaats reactie
tom
Berichten: 30
Lid geworden op: 14 jan 2007, 11:20

nr 199 t5 total los

Bericht door tom »

Hallo weetjewellers,

Voor je het weet ben je de sigaar en duikt er iemand met een noodgang achter in je t5. Echt een kwestie van een paar seconden en het is gebeud. Al je werk wat erin gestoken is en alle extra accesoires, alles in een keer over. Ben nu zelf een klein beetje aan het opknapen, maar nog niet echt aan het werk want dat gaat echt nog niet. Nu dit was het negatieve gedeelte.
Echter heeft de verzekering (na zo'n 13 weken) nu dan toch het schadebedrag overgemaakt. De bus is opgekocht door een autobedrijf (daar een factuur voor gestuurd) en de verzekering het herstelschadebedrag laten uitkeren. Heb gelukkig een nieuwwaardeclousule en de bus was van junie 2006 dus redelijk gunstig.
Dus word je een t5 met kenteken 79-BX-TJ aangeboden weet dat deze een behoorlijke achterschade heeft gehad.
Ben afgelopen woensdag naar de dealer geweest en ben bijna rond voor een nieuwe zwarte verlengde automaat met t edition pakket. Deze word dan eind mei geleverd. Mischien dat ik volkel nog net haal.
Wel wil ik graag dat de glaslookpanelen gelijk vervangen worden voor glas.
Heeft iemand daar ervaring mee bij het bestellen van een nieuwe. Hij word toch omgebouwd (dubbelcabine) in nederland dus kunnen ze net zo goed gelijk glas erin zetten.
Ik hoop snel weer van de partij te zijn, want t5 rijden maakt het leven een stuk leuker.

Tom 199
:ie
Gebruikersavatar
Viking64
Berichten: 293
Lid geworden op: 29 dec 2008, 19:39
Locatie: Castellum aan den Rijn
Contacteer:

Re: nr 199 t5 total los

Bericht door Viking64 »

Sterkte met opknappen!!
DIe nieuwe T5 komt er wel.

Hoe doe je dat met je verzekering ivm nieuwwaarde regeling?
Ik ben van de week bij de tussenpersoon geweest en die krijgt dat niet voor elkaar met een bedrijfswagen.....
Als ik niet met m'n T6 rij, zit ik op een van m'n BMW motoren :)
tom
Berichten: 30
Lid geworden op: 14 jan 2007, 11:20

Re: nr 199 t5 total los

Bericht door tom »

Daar deed de expert ook al een beetje moeilijk over. Ook hij zij dat dit niet kon op grijskenteken. Toch staat dit letterlijk in mijn polis en ook zodanig uitgekeerd. Ik heb mijn verzekering bij centraal beheer achmea.

tom
Gebruikersavatar
Viking64
Berichten: 293
Lid geworden op: 29 dec 2008, 19:39
Locatie: Castellum aan den Rijn
Contacteer:

Re: nr 199 t5 total los

Bericht door Viking64 »

Tom: bedankt voor je tip! :zwaai
Als ik niet met m'n T6 rij, zit ik op een van m'n BMW motoren :)
Gebruikersavatar
De Bloemenman 211
Berichten: 97
Lid geworden op: 16 jan 2007, 10:19
Locatie: Kaatsheuvel / Tilburg
Contacteer:

Re: nr 199 t5 total los

Bericht door De Bloemenman 211 »

Haleee,

Ik heb bij de aankoop van mijn nieuwe T5 de glaslookpanelen besteld en uitdrukkelijk vermeld dat dit glas moest zijn. En gelukkig had ik een verkoper die wist hoe het in elkaar zat dus heeft dit voor mij geregeld. De glaslookpanelen worden hier in Nederland op het segment geplakt.

Dit wordt goed zwart getint in de zelfde kleur als een paneel affabriek.

Maar inderdaad CBAchmea heeft beste hele goede voorwaarden in de verzekering. Ik heb zo ook de merkenverzekering van VW via CBAchmea gewoon perfect. Alles is opgenomen in de verzekering tot zelfs mijn zaklamp in de auto. Je moet apart alle accessoires en extra's opgeven in de polis dat krijg je ALLES vergoed.

SGOED geregeld...

De groenten van ....

De Bloemenman 211 :driveT5
Plaats reactie