Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Pioneer NavGate AVIC-F700BT

vragen over de T5
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Evert-Jan (T5 180)
Berichten: 299
Lid geworden op: 13 jan 2007, 16:55
Locatie: Gelderland

Pioneer NavGate AVIC-F700BT

Bericht door Evert-Jan (T5 180) »

Bij mijn nieuwe werkgever is er een nieuwe T5 T edition voor mij besteld, zonder navigatie. Nu over weeg ik deze zelf aan te schaffen. De VW dealer heeft een aktie met een radio navigatiesysteem Pioneer NavGate AVIC-F700BT voor € 990.--, dit is nog wel een bedrag dat ik hier in wil investeren
Zijn er mensen die ervaring (positief of negatief) hebben met dit systeem, ik ben benieuwd naar jullie reactie's
Evert-Jan (voorheen T5 180)
Gebruikersavatar
Jaques T5 186
Berichten: 278
Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:53
Locatie: Emmen

Re: Pioneer NavGate AVIC-F700BT

Bericht door Jaques T5 186 »

Hoi Evert-Jan

Ik heb geen ervaring met navigatie's, maar vond op marktplaats dit model

http://link.marktplaats.nl/245593651

Vond hem wel aardig, lijkt mij ook gunstig geprijst :toppie

Succes met zoeken, heb je je nieuwe bus al naar Volkel ?? :driveT5

Groet Jaques T5 186 :T54LIFE
---je kunt beter een blauwtje lopen, dan een groentje blijven--
slager
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 mar 2009, 19:41

Re: Pioneer NavGate AVIC-F700BT

Bericht door slager »

Goededag, heb ook pioneer f700BT ben er redelijk tevreden over, maar dit model wordt hier en daar al aangeboden voor rond de 800 euries incl. btw. goed zoeken dan hou je nog wat geld over voor andre leuke dingen :proost . groeten marcel
Gebruikersavatar
heartbeat
Berichten: 1287
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:20
Locatie: Schiedam

Re: Pioneer NavGate AVIC-F700BT

Bericht door heartbeat »

Het is op zich een heel mooi toestel maar ik weet niet of er bij jullie veel gestolen wordt maar hier is het elke dag raak in de beurt
er is daarvoor maar 1 oplossing als je in het zelfde sigment wil blijven dan heb je de JVC KW-NX 7000 hier kan je het hele scherm er afhalen zodat het niet zo inbraak gevoelig is maar de meeste dealers hebben geen JVC

Maar de pioneer vindt ik zelf weer wat mooier maar smaken verschillen

grt rob
Rob & Lize
Gebruikersavatar
Evert-Jan (T5 180)
Berichten: 299
Lid geworden op: 13 jan 2007, 16:55
Locatie: Gelderland

Re: Pioneer NavGate AVIC-F700BT

Bericht door Evert-Jan (T5 180) »

Dank voor jullie reactie's, ik zal nog eens goed bedenken wat ik zal doen. 2e hands scheeld een hoop geld, maar de kaarten zijn mogelijk ook verouderd wat dan zo weer extra kosten meebrengt. Diefstalgevoeligheid is ook een puntje, ik kom door het hele land en helaas opereerd het dieven gilde ook landelijk.

@ Jaques, zoals het er nu naar uitziet heb ik de nieuwe bus nog niet voor Volkel, mischien kan ik mijn oude T5 nog van mijn buurman lenen.
Evert-Jan (voorheen T5 180)
Gebruikersavatar
Schildertje
Berichten: 379
Lid geworden op: 03 mei 2007, 18:21
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: Pioneer NavGate AVIC-F700BT

Bericht door Schildertje »

Diefstal is zeker een puntje, heb het zelf aan den lijve ondervonden met mijn Pioneer HD3BT :gif Heb er nu alweer een poosje de genoemde JVC inzitten, en ben er zeer tevreden over. Kaarten op SD, extra SD-slot voor film, foto, muziek etc. standaard USB-aansluiting en inderdaad het afneembare front :jumpklap
T5 130 pk TDI "60" Edition tiptronic full-options. JD-Engineering chiptuning, 18 inch Rial, Multivan koplampen en achterlichten, JVC NX7000 met afneembaar front !
Plaats reactie