Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

richtingaanwijzer

vragen over de T5
Plaats reactie
maxkarin
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 apr 2009, 19:33

richtingaanwijzer

Bericht door maxkarin »

wie heeft er een goede oplossing voor het probleem met mijn richtingaawijzer
het gaat om het richting aanwijzen naar rechts als hij terug springt geeft hij 3x naar links aan
de dealer heeft nu de schakelaars van een polo gemonteerd maar dat ziet niet uit + er is geen overzicht meer over de schakelaars die zitten nu verborgen achter het stuurwiel
ik heb mijn klacht aan de dealer vertelt deze plaatst nu weer de orginele transporter schakelaars terug (nieuw )maar zegt dat het probleem daar niet mee opgelost is . vw t5 175 pk bouwjaar 2007 b.v.d. danny
Gebruikersavatar
shantos
Berichten: 91
Lid geworden op: 23 mar 2007, 14:00
Locatie: Rijnmond

Re: richtingaanwijzer

Bericht door shantos »

heb de derde al en de laatste die er ingezet is is uit een transporter uit 2005.
T5, Mei 2007, lwb,128kw,getund bij JD naar 208 pk, 60 jaar pakket, trekhaak,schuifdak, nu 750000 km
leasebus
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 apr 2007, 23:17

Re: richtingaanwijzer

Bericht door leasebus »

De dealers hebben hierover in Februari 2008 een schrijven over ontvangen van de importeur,ik had dit probleem n.l. ook,de dag dat de mensen van mijn dealer naar de importeur waren en deze informatie kregen had ik n.l. een afspraak gemaakt om dit probleem te laten verhelpen.
Mijn bus is van 2007 met cruise control,de gehele unit met hendels is vervangen en ik heb het probleem niet meer!
Op de vele rotondes die ons land rijk is,is dit een bijzonder vervelend verschijnsel!!
Gebruikersavatar
zeef
Berichten: 123
Lid geworden op: 18 nov 2007, 15:56

Re: richtingaanwijzer

Bericht door zeef »

Je zou kunnen vragen of ze de komfort schakeling uitzetten. Dat is de setting die ervoor zorgt dat je bij een tikje tetgen de handel 3x een knippersignaal krijgt.
Multivan T5 Comfortline 130pk
Thé Vier
Berichten: 125
Lid geworden op: 12 mar 2007, 13:28
Locatie: Zuid-Holland

Re: richtingaanwijzer

Bericht door Thé Vier »

Ik had dit een jaar geleden ook, en toen heeft de garage het gemaakt.
Wat weet ik niet meer, want het was nog garantie.
De laatste paar weken treedt het verschijnsel weer vaker op, dus voor einde garantie toch nog maar even laten maken.
Het lijkt erop, dat de handel dus vermoeid raakt.
Gebruikersavatar
Jeroen T5 204
Berichten: 3455
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:50
Locatie: Vroomshoop (VCDS)
Contacteer:

Re: richtingaanwijzer

Bericht door Jeroen T5 204 »

Ik heb er ook last van, laat maar mooi knipperen. Of er moet een goede oplossing zijn. :nuts

Anders laat ik het mooi zo.
VW Transporter T5 2.5 TDI 130pk -JD Stage 1 @ 191pk 438 nm
-Simons rvs uitlaatsysteem, K&N filter
-BearLock, Opti-Coat Pro
-20" MTM Bimoto, Michelin PSS, Bilstein B14, H&R Stabi
daanser
Berichten: 113
Lid geworden op: 09 feb 2008, 16:48

Re: richtingaanwijzer

Bericht door daanser »

Hay wjw-ers

Ook heb er last van.
Bus is van 03 2008 en voor de bouwvak vorig jaar heb ik hem laten repareren. Tijdens de vakantie in frankrijk begon ie weer.

Met de eerste onderhoudsbeurt gemeld, hebben toen de bus uitgelijnd om het stuur recht te krijgen. Volgens hen was dat het probleem... Nu het wat warmer word begint de elende weer dus zal er weer heen moeten.. .grmbl..
Mijn collega rijd in 1 van 03 2007 en die heeft geen centje pijn maar die gebruikt de comfort stand dan ook niet...

afijn we zullen zien.

Greetz Mark
Plaats reactie