Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

wordt gek van de bus

vragen over de T4
Plaats reactie
boomingbus01
Berichten: 183
Lid geworden op: 10 feb 2009, 16:54
Locatie: hutje op de hei

wordt gek van de bus

Bericht door boomingbus01 »

wordt gek van de bus heb de bus sinds 11-02-2009 er is inmiddels een ander blok in gekomen 2 weken na de koop(garantie) in maar was al een motorsteun afgebroken laten maken ook de aandrijfas hoezen gescheurt ook gelijk laten vervangen begin mei weer de motorsteun afgebroken en ook weer de aandrijfas hoezen gescheurt weer laten vervangen 15 mei de bus apk gekeurt gelukkig goed gekeurt en net 17mei is me multi v-riem geknapt weer aflaten slepen en dan krijg je er ook nog bij dat ik deze maand een aantal keer de stuurbekrachtigingspomp vervangen heb wordt nu redelijk maf van de bus

wat kan ik nu het beste doen verkopen of weer repareren en verder tuffen
oja het is een 1,9td uit 1997

gr boomingbus
leef je eigen leven , je leeft maar 1 keer

I LOVE COPS IF THEY LIKE VW DRIVERS
ardesch 879
Berichten: 1164
Lid geworden op: 12 jan 2007, 21:18
Locatie: ommen

Re: wordt gek van de bus

Bericht door ardesch 879 »

Op elke reparatie heb je ook weer garantie.
Groetjes Driekus Ardesch
boomingbus01
Berichten: 183
Lid geworden op: 10 feb 2009, 16:54
Locatie: hutje op de hei

Re: wordt gek van de bus

Bericht door boomingbus01 »

ardesch 879 schreef:Op elke reparatie heb je ook weer garantie.
ja garantie tot de stoep
leef je eigen leven , je leeft maar 1 keer

I LOVE COPS IF THEY LIKE VW DRIVERS
Gebruikersavatar
Viking64
Berichten: 293
Lid geworden op: 29 dec 2008, 19:39
Locatie: Castellum aan den Rijn
Contacteer:

Re: wordt gek van de bus

Bericht door Viking64 »

Zijn al die reparaties (incl blok) bij dezelfde zaak gedaan?
Is die aangesloten bij de bovag?

Dan heb je zeker garantie....

Overigens je schrijft dat er een nieuw blok ingekomen is... een 2e hands met hoeveel km? En niet gelijk de distributie vervangen... hij lag er toch uit??
Mocht je de boel weer rijdend hebben voorzie ik dat je waterpomp stuk gaat... ik lees tenminste nergens dat die al vervangen is... :nuts
Als ik niet met m'n T6 rij, zit ik op een van m'n BMW motoren :)
boomingbus01
Berichten: 183
Lid geworden op: 10 feb 2009, 16:54
Locatie: hutje op de hei

Re: wordt gek van de bus

Bericht door boomingbus01 »

het blok is er door de handelaar in gelegt de ditributie en waterpomp zijn vervangen bij 250.000km nog net voordat hij het blok kreeg donor auto had achterschade bus wordt vandaag naar de garage gebracht door de sleepdienst ik laat hem gewoon maken en dan gaat hij in de verkoop en dan zie ik wel wat ik terug koop

gr boomingbus
leef je eigen leven , je leeft maar 1 keer

I LOVE COPS IF THEY LIKE VW DRIVERS
Gebruikersavatar
bartt4
Berichten: 3254
Lid geworden op: 13 mar 2007, 00:16
Locatie: Stiens

Re: wordt gek van de bus

Bericht door bartt4 »

Volgens mij een monteur die niet echt weet wat die doet of in iedergeval niet verder na de oorzaak zoekt.
Staan de poelies wel recht in 1 lijn? Krukas poelie wel recht? of slingerd?

Motorsteun voor 2e keer afgebroken lijkt mij op te veel spanning op een steun voor de motor definiteief vast gezet word de rubber steunen los draaien ten opzichte van blok steun en chassis balken. dan motor wat heen en weer halen zodat de boel kan zetten.
Aandrijfashoesen van welk merk? daar zit namelijk wel wat kwaliteits verschil in.
Zou in iedergeval terug gaan naar je garage die de boel gerepareerd heeft want mag verwachten dat op reparatie een normale garantie zit.
Zo niet dan noem ik dat ook geen garage maar .......
RUBBEREXPRESS
Gebruikersavatar
hendrikus
Berichten: 749
Lid geworden op: 13 mar 2007, 19:56
Locatie: grunn

Re: wordt gek van de bus

Bericht door hendrikus »

bartt4 schreef:Zou in iedergeval terug gaan naar je garage die de boel gerepareerd heeft want mag verwachten dat op reparatie een normale garantie zit.
Zo niet dan noem ik dat ook geen garage maar .......
staat ook in 1 van zn reacties ja. Blok is erin gelegd door een handelaar. En bij de meeste handelaars is het meestal garantie tot de hoek ( is de prijs meestal ook naar ).
Nu zit er tussen handelaars natuurlijk wel verschil. Je hebt ook goeien die wel voor hun werk staan en je misschien tegemoed komen.
T4 2.5TDI 88pk 1999
Plaats reactie