Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Schuifdeur sensor.

vragen over de T5
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Syste
Berichten: 564
Lid geworden op: 28 jan 2008, 21:41
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Schuifdeur sensor.

Bericht door Syste »

Heren,
Ik heb sinds en week of twee het probleem dat als ik over een hobbeltje rij dat mijn binnenverlichting aanschiet en ik de melding krijg dat mijn schuifdeur open staat... :nuts
Dit is behoorlijk vervelend als ik 's ochtens vroeg op de snelweg zit en opeens alle verlichting in cabine en laadruimte aanspringt en ik weer moet stoppen om de shuifdeur even open en dicht te doen..
Nou ben ik al bij de dealer geweest en die wil de twee zichtbare gedeeltes die aan de binnenkant van de deur zitten (ik weet niet hoe ze heten) vervangen binnen garantie..
Hij zei wel, dat als dit niet hielp dat hij het slotmeganisme IN de deur wil vervangen..
Dat betekend dat ik dan weer een dag mijn bus kwijt ben ik ik dus niet naar mn klanten kan..
Heeft iemand hier al eens ervaring mee gehad??
Ik wil eigenlijk dat het gewoon in 1 keer goed gedaan word en ik niet hierna weer een afspraak moet maken...
Gr.
Ruben
T5 Offroad Grey 165 pk KWB 60 editie
Fotogallerij T5 nr. 318
Gebruikersavatar
Pim 328
Berichten: 983
Lid geworden op: 13 jan 2007, 11:01
Locatie: Midden-Limburg

Re: Schuifdeur sensor.

Bericht door Pim 328 »

Het slotmechanisme in de deur is een uurtje werk snap niet waarom die daar een hele dag over moet doen.
Kan ook aan de afstelling van de schuifdeur liggen want volgens mij zit de sensor voor de binnenverlichting in je onderste schuifdeurvanger op de b stijl. (bij caddy is dit zeker zo), maar kan ook zijn in de contacten.
Zou je kunnen controleren door deze even eraf te halen en te kijken of hier een kabel aanzit.
Pim 328 --> Ex Multivan '02 TDI nu 190 pk en 410 Nm
Nu Passat cc 2.0 tdi 170pk Highline Full options
Plaats reactie