Donald4Motion schreef:robindekeiser schreef:Maar welke heeft meer grip dan de P-zero?
De sessanta heb ik zelf niet zoveel vertrouwen in en ik vind ze niet mooi
De Falken ziex komt stukken beter uit de bus i.v.m. de FK452 en P-zero, qua grip
de fk452 en P-zero zitten op het zelfde niveau qua grip de Ziex komt dik beter uit in de test.
PS. ik heb trouwens geen band met die site of dergelijke, even voor de duidlijkheid.
Dit vergelijk is voor 18'', de 20'' moet ik nog wat van horen
De Ziex moet beter zijn dan de FK452 (volgens hun zelf)
Citaat:
DE FALKEN ZE912 VERVANGT IN 2008 DE ZE512 EN DE ZE326. DE ZE912 IS EEN DOORONTWIKKELING VAN DE FK452. HIJ IS NET ZO DYNAMISCH, NOG STILLER EN VOORAL COMFORTABEL. DAT DE ZE912 EEN GEWELDIG PRODUCT IS, HEEFT DE TEST VAN DE CONSUMENTENBOND IN AMERIKA BEWEZEN. IN DEZE TEST VERSLOEG DE ZE912 NAMELIJK 23 ANDERE BEKENDE MERKEN EN IS DAARMEE "DE TIP" VOOR 2008. DEZE BIJZONDERE BAND UIT JAPAN IS OPGEBOUWD UIT DE BESTE COMPONENTEN. HIJ IS TEVENS 3D GEOPTIMALISEERD EN VOORZIEN VAN EEN ASYMMETRISCH PROFIEL. ZOALS OP DE FOTO ZICHTBAAR, IS DE ZE912 VOORZIEN VAN DE GEPATENTEERDE "SNAKE-EYES" (ANTI-CUP-TECHNOLOGIE). DE ZE912 KOMT OP DE MARKT IN MAAR LIEFST 84 MATEN, VAN 12 TOT 18 INCH
Zoals ook te lezen is: Maximaal 18"Thuiskomertjes
Heb even de duitse autobandentest gekeken voor de score van de Ziex, deze is 1,7 dan scoort de P-zero toch een stuk beter met 1,1
1,7 is gelijk met de Sessanta
Moet erbij zeggen over de P-zero dat er 3 types zijn. De standaar P-zero, daar ben ik zelf wel tevreden over, de P-zero Nero, dit is een all seizoen band, betere grip met koud weer, maar met warm weer een stuk minder!
en de dan de P-zero Rosso, moet ook veel grip hebben (Lamborghini en Ferrari) zelf geen ervaring mee