Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Trekhaak aan de voorkant

vragen over de T5
Plaats reactie
bleu led light
Berichten: 26
Lid geworden op: 26 dec 2008, 09:56

Trekhaak aan de voorkant

Bericht door bleu led light »

Ik was gisteren onze t5 aan het stofzuigen en wassen, toen iemand met zen kleine peugot 205, vast kwam te zitten in het modder. nou is mijn mooi T5 super glanzend.

dus ik maar via de trekhaak aan de voorkant eruit trekken. Helaas heb ik meer schande gevoel dan een helden gevoel er van overgehouden. WAAR ZIT DAT DINGETJE :nuts .

Ik kon hem niet vinden, ik heb die kappen bij de mistlampen los gehaald. ik kon hem maar niet vinden toen maar via de achterkant met trekhaak voor aanhangers eruit getrokken.

Dus mijn vraag, Waar zit dat klein trekbeugel/haak of is deze er helemaal niet ?
Gebruikersavatar
Yasmine D & Wesley V
Berichten: 573
Lid geworden op: 13 jan 2007, 19:54
Locatie: Belgie, Bazel

Re: Trekhaak aan de voorkant

Bericht door Yasmine D & Wesley V »

bleu led light schreef:Ik was gisteren onze t5 aan het stofzuigen en wassen, toen iemand met zen kleine peugot 205, vast kwam te zitten in het modder. nou is mijn mooi T5 super glanzend.

dus ik maar via de trekhaak aan de voorkant eruit trekken. Helaas heb ik meer schande gevoel dan een helden gevoel er van overgehouden. WAAR ZIT DAT DINGETJE :nuts .

Ik kon hem niet vinden, ik heb die kappen bij de mistlampen los gehaald. ik kon hem maar niet vinden toen maar via de achterkant met trekhaak voor aanhangers eruit getrokken.

Dus mijn vraag, Waar zit dat klein trekbeugel/haak of is deze er helemaal niet ?
Er zit normaal bij je krik een haak :ikrij

Groetjes
VW T6 Caravelle Highline 204pk Dsg 4 motion, full option. :T6NOLESS
Gebruikersavatar
matje86
Berichten: 13085
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Zaanstad

Re: Trekhaak aan de voorkant

Bericht door matje86 »

bleu bedoelt net als op de t4 het (sleep)oog naast de mistlamp
Afbeelding
maar die schijn je bij de t5 net zoals yasmine zei in je auto te hebben en moet je monteren
zie
http://www.vwbusclub.nl/VW-ARTIKELEN/ka ... d-2006.htm
Afbeelding
Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
Gebruikersavatar
Donald4Motion
Berichten: 4426
Lid geworden op: 02 jul 2007, 22:12
Locatie: Tuuuuus voor de buus

Re: Trekhaak aan de voorkant

Bericht door Donald4Motion »

die zal ook wel op de zelfde plek erin gedraaid moeten worden als je bij de T4 ziet.
Je ziet dan een gat met schroefdraad erin, daar daai jij je pin met oog in. Niet te hard aandraaien, handvast is vast.
bleu led light
Berichten: 26
Lid geworden op: 26 dec 2008, 09:56

Re: Trekhaak aan de voorkant

Bericht door bleu led light »

Dank jullie wel :yes

Btw, Nieuwe T5 word gemaakt. Volgende week komen de extra's erop. En dan meteen richting Turkije :ikrij
Jan 361
Berichten: 28
Lid geworden op: 13 jan 2007, 19:26
Locatie: Zwijndrecht

Re: Trekhaak aan de voorkant

Bericht door Jan 361 »

Je moet een kapje uit de bumper halen ter hoogte waar de mistlampen zitten aan de bijrijderszijde.
daarachter zit het gat waar je de sleepoog kan indraaien
Plaats reactie