Berrie en Rene schreef:Ook zonder noodloop komt ie niet omhoog met de turbodruk. Luchtmassa waarde blijft laag.
Waar woon je, anders eens lmm wisselen en kijken of ie dan wel wil.
Dacht namelijk dat de lmm ook direkt invloed had op de turbodruk, maar is dus andersom.
René
je hebt gelijk dat de lmm waarde invloed heeft op de turbodruk omdat de lmm de inspuitwaarde in dit geval begrenst en zo dus de uitlaatgasenergie beperkt wat zorgt voor een lagere turbodruk
maar niet in die mate daar ben ik heel zeker van, heb dat zelf al getest( met een slechte lmm of zonder(dan wordt 550 doorgegeven) en ook dan wordt de turbodruk gehaald, wel bij een hoger toerental)
als er geen hoge turbodruk is kan er fysisch gezien gewoon geen hoge lmm waarde zijn dus in dat opzicht volgt de lmm de turbodruk
het is hier duidelijk een turbo(regel) probleem, de regeling van de motorcomputer heeft hier geen effect op wat er in realiteit gebeurt daardoor is waarschijnlijk ook in vorige metingen de noodloop ingegaan, wel spijtig dat er daar geen log van is
diode test of andere lmm kan zeker, ik durf wel een wel wedden voor een pint dat een ander lmm gelijkaardige waarden aangeeft
diode zal natuurlijk meer power geven
goed werkende turbo en regeling maar slechtere lmm
![Afbeelding](http://www.mijnalbum.nl/Foto-LI3S4ADS.jpg)