Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

geluid bij overschakelen hogere versnelling

vragen over de T5
Plaats reactie
hans480
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 dec 2007, 12:23

geluid bij overschakelen hogere versnelling

Bericht door hans480 »

hallo weetjewellers
op het T5 forum ik ik mij nog niet laten horen , ik ben sinds een jaar in het bezit van mijn T5 die ik aangeschaft heb naar 4 jaar met mijn t4 caravelle gereden te hebben met veel plezier natuurlijk.
Sinds enkele weken een raar geluid bij het overschakelen , het geluid lijkt op een stalen schakelketting die over het asfalt meesleept.
dit geluid had ik eerst alleen bij het overschakelen , maar het geluid hoor ik sinds enkele dagen ook bij een bepaald toerental als ik aan het rijden ben , ik hoor het ook bij gas bijgeven en loslaten.
Ik ga over drie weken naar zuid frankrijk , en ben in het verleden met mijn T4 ook al eens in frankrijk gestrand , laat ik even zeggen dit was geen pretje ook al ben je ANWB lid.
Vandaar komt jullie dit bekend voor , en moet ik dit nog laten verhelpen voordat ik aan rij naar het zuiden.

Hans T4 480 :groteogen
marko t5 114
Berichten: 202
Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:53
Locatie: Borger Hunebedhoofdstad
Contacteer:

Re: geluid bij overschakelen hogere versnelling

Bericht door marko t5 114 »

Ik ben geen techneut, maar ik zou deze vraag voorleggen aan je garage. Je wilt toch niet het risico lopen dat je in Frankrijk strandt? :nuts
Danny
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 jan 2007, 19:11
Locatie: Tussen Turnhout en Antwerpen

Re: geluid bij overschakelen hogere versnelling

Bericht door Danny »

alles met geluidjes is gissen op een forum... 't is vaak al moelijk om 't in een garage te ontdekken wat een klant bedoelt....?

effe langs rijden en geen risisco's nemen he :toppie
Plaats reactie