Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

kabelboom voor elektrische ramen,in elke t5?

vragen over de T5
Plaats reactie
ferenc
Berichten: 59
Lid geworden op: 09 jun 2009, 22:04
Locatie: Lisse

kabelboom voor elektrische ramen,in elke t5?

Bericht door ferenc »

Mijn t5 heeft geen elektrische ramen,nu kan ik 2 deuren van een sloop auto kopen waar wel elektrische ramen inzit.
Alleen....is mijn auto voorbereid hiervoor of moet ik een aparte kabelboom gaan maken door het dashbord heen?Als dat zo is dan is het niet echt aantrekkelijk om te doen. :bonk

mvg

ferenc
Danny
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 jan 2007, 19:11
Locatie: Tussen Turnhout en Antwerpen

Re: kabelboom voor elektrische ramen,in elke t5?

Bericht door Danny »

Geen idee of die bekabeling aanwezig is. maar een draad doorheen het dashboard trekken is echt niet zo onoverkomelijk en zelfs makkelijker dan je denkt.

plaats genoeg en het te demonteren plastic zijn er maar een paar, je bent zo aan de andere kant.
Jammer dat ik het niet weet of je pre bekabeling hebt, de doorgangsrubber tussen deur en auto eens lostrekken en eens kijken wat er allemaal doorheen gaat...

:toppie sucses
ferenc
Berichten: 59
Lid geworden op: 09 jun 2009, 22:04
Locatie: Lisse

Re: kabelboom voor elektrische ramen,in elke t5?

Bericht door ferenc »

Een kabeltje trekken zal wel lukken,alleen blijft het er niet bij 1.Heb geen flauw idee waar alle bedrading voor dient :nuts

Zal idd eens moeten gaan kijken of er wat verstopt zit achter mijn doorvoer rubber en dan vergelijken met 1 die elektrische ramen heeft.

Wil he liefst alles orgineel,die aftermarket set's vind ik maar niks.
Gebruikersavatar
heemskerk
Berichten: 2025
Lid geworden op: 07 nov 2008, 20:12

Re: kabelboom voor elektrische ramen,in elke t5?

Bericht door heemskerk »

ferenc schreef:Een kabeltje trekken zal wel lukken,alleen blijft het er niet bij 1.Heb geen flauw idee waar alle bedrading voor dient :nuts

Zal idd eens moeten gaan kijken of er wat verstopt zit achter mijn doorvoer rubber en dan vergelijken met 1 die elektrische ramen heeft.

Wil he liefst alles orgineel,die aftermarket set's vind ik maar niks.
Als ik het juiste bijeenhark moet je ook je comfortmodule vervangen. Heb zoiets begrepen met het install. van CC. wanneer je geen electrische ramen hebt zit er ook geen mogelijkheid in voor cruisecontrole. Kijk eens op de site van BM onderdelen in Ochten. Meen daar verschillende modules te hebben gezien en wanneer je ze belt weten ze het vast. Volgens mij hebben ze de kabelboom ook wel. Voor de CH3-COOH liefhebbers: Geen binding. :bifun

De doorvoertule even lostrekken kan, er loopt bij mij een grote ommantelde bundel door waar je per defenitie niet aan kunt zien ( behalve dat ie zwart is) wat 't is :bonk
Plaats reactie