Als je de bovenste draagarm wilt vervangen moet dan het subframe er ook onderuit? Ben in een kuil gereden en hij is zodanig verbogen dat de wielinstelling niet meer binnen de toleranties ligt.
Verwarmen durf ik niet, materiaalverandering enz.
Willem 451
Het is niet noodzakelijk om het subframe los te gooien.
Als je de Torsiestaaf los gooit (gedeelte waar de stel moer op zit kun je uit de carrosserie lichten)
Kun je de 2 bouten die halverwege de draag arm zitten THV subframe los draaien.
Zo kun je de draag arm in 2 delen vervangen of alleen het voorste gedeelte.
Heb ik zo gedaan bij een klant die een bus sluis over het hoofd had gezien
Succes met sleutelen
GR Thomas
imacthomas schreef:Het is niet noodzakelijk om het subframe los te gooien.
Als je de Torsiestaaf los gooit (gedeelte waar de stel moer op zit kun je uit de carrosserie lichten)
Kun je de 2 bouten die halverwege de draag arm zitten THV subframe los draaien.
Zo kun je de draag arm in 2 delen vervangen of alleen het voorste gedeelte.
Heb ik zo gedaan bij een klant die een bus sluis over het hoofd had gezien
Succes met sleutelen
GR Thomas
Die 2 bouten die op de torsiestaaf zitten is het probleem 1 kun je vrij makkelijk los krijgen bij de 2de kom ik niet bij kan niet genoeg draaien om hem voor het "gat " te krijgen. Ben op de sloop bezig er een onderweg te sleutelen bij -10 is dus niet leuk
imacthomas schreef:Als de T4 op zijn buik ligt is het bijna niet te doen
De torie steller moet echt los om er redelijk bij te kunnen
heel veel succes
De Torsie steller heb ik al los, krik onder de arm en dan een kwartslag draaien, zit je later ook niet met de hoogte weer in te stellen. Denk dat ik het subframe iets los maak en proberen er een wig tussen te slaan