Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

APK-tje

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lammert
Berichten: 297
Lid geworden op: 05 jun 2009, 21:13
Locatie: Geeuwenbrug

APK-tje

Bericht door Lammert »

:driveT4 . Donderdag alle filtertjes en nieuwe olie en carterplug. Gisteren een APK. Is ie goed doorgekomen. Gelijk remolie ververst. Begin ik zelf niet aan. :nuts Ik wist dat er 1 toeter niet werkte. Wat blijkt vandaag, andere toeter doet 't ook niet.Toch APK!. Waar gewerkt wordt! Vandaag claxons geprobeerd, en niet aan de auto en ook niet op reserve 12V. Heb ze vervangen tijdelijk door twee toeters van mijn reserve CX 650. Heb in elk geval weer toeters. Maandag ff achter nieuwe aan. Zit speciale "VW"stekker op. :driveT4
Gelijk maar parkeer censoren achter :toppie geplaatst.
Heb me wel weer vermaakt.
PS; is dit een normaal gebeuren? Beide claxons defect?
Prettig Weekend
Lammert
Lammert (T4-2002 LWB DC 102<132PK. Vanaf nieuw in bezit. > 444444.4km. :ikrij
multivan150pk
Berichten: 125
Lid geworden op: 21 jan 2007, 00:12
Locatie: peize

Re: APK-tje

Bericht door multivan150pk »

het schijnt dat de claxons op een gevoelige plek zitten qua vocht en vuil.
ik heb de mijne ook al defect gehad,maar bij een vw/audi sloerij hier in het dorp heb ik 2 c toeters van een sloopauto gehaald,was voor 5 euro weer klaar.
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Re: APK-tje

Bericht door Roger B. (11)61 »

vaak toeter defect door vuil en vocht dat van de wielen af komt, maar ook vaak dat er kabelbreuk optreedt in de laatste 10cm van de bedrading door oxidatie van de aders
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Herman744
Berichten: 685
Lid geworden op: 15 jan 2007, 19:23
Locatie: Oost-Brabant

Re: APK-tje

Bericht door Herman744 »

Hallo,

Ik had ze ook kapot. Op de sloop één kleine andere gehaald. ("geef maar wat hij je waard is.....")
Onder de motorkap gemonteerd, net achter het expansievat. Zit nu mooi droog. Ik heb een 2.4 AAB-motor.

Groet,
Herman744
Plaats reactie