Die interval die wil bij de "normale" T5 nog wel eens ineens heel hard naar beneden gaan.
Drie keer vol gas geven en er is 1000 km af.
Ligt aan je rijstijl zeggen ze dan bij VW.....
Natuurlijk moeilijk te controleren, en dan breng je hem maar weer even weg voor een beurtje. Dus eigenlijk vind ik die hele longlife marketing maar een beetje wassen neus. Als je de bus koopt is het een goed verkoop argument, maar als je hem eenmaal hebt blijft er niet bijster veel voordeel van over.
Of het ligt aan mijn rijstijl...
Harry4motion schreef:Die interval die wil bij de "normale" T5 nog wel eens ineens heel hard naar beneden gaan.
Drie keer vol gas geven en er is 1000 km af.
Ligt aan je rijstijl zeggen ze dan bij VW.....
Natuurlijk moeilijk te controleren, en dan breng je hem maar weer even weg voor een beurtje. Dus eigenlijk vind ik die hele longlife marketing maar een beetje wassen neus. Als je de bus koopt is het een goed verkoop argument, maar als je hem eenmaal hebt blijft er niet bijster veel voordeel van over.
Of het ligt aan mijn rijstijl...
ik weet het niet maar dit is een verlengde longlife staat in het onderhouds boekje
ik heb wel een km contract afgesloten voor het onderhoud kost 1 eurocent per km
misschien daarom een verlengde longlife??????????
Harry4motion schreef:Die interval die wil bij de "normale" T5 nog wel eens ineens heel hard naar beneden gaan.
Drie keer vol gas geven en er is 1000 km af.
Ligt aan je rijstijl zeggen ze dan bij VW.....
Natuurlijk moeilijk te controleren, en dan breng je hem maar weer even weg voor een beurtje. Dus eigenlijk vind ik die hele longlife marketing maar een beetje wassen neus. Als je de bus koopt is het een goed verkoop argument, maar als je hem eenmaal hebt blijft er niet bijster veel voordeel van over.
Of het ligt aan mijn rijstijl...
ik weet het niet maar dit is een verlengde longlife staat in het onderhouds boekje
ik heb wel een km contract afgesloten voor het onderhoud kost 1 eurocent per km
misschien daarom een verlengde longlife??????????
Zit bij de neus van de bus chrome strips ? zoja wil je daar dan een foto van posten.
Harry4motion schreef:Die interval die wil bij de "normale" T5 nog wel eens ineens heel hard naar beneden gaan.
Drie keer vol gas geven en er is 1000 km af.
Ligt aan je rijstijl zeggen ze dan bij VW.....
Natuurlijk moeilijk te controleren, en dan breng je hem maar weer even weg voor een beurtje. Dus eigenlijk vind ik die hele longlife marketing maar een beetje wassen neus. Als je de bus koopt is het een goed verkoop argument, maar als je hem eenmaal hebt blijft er niet bijster veel voordeel van over.
Of het ligt aan mijn rijstijl...
ik weet het niet maar dit is een verlengde longlife staat in het onderhouds boekje
ik heb wel een km contract afgesloten voor het onderhoud kost 1 eurocent per km
misschien daarom een verlengde longlife??????????
Zit bij de neus van de bus chrome strips ? zoja wil je daar dan een foto van posten.[/quote)
Gerrit354 schreef:Ik zou je kenteken onzichtbaar maken om enige ellende te voorkomen.
dat is al gebeurt dus er valt niets meer te halen of het moet zijn de hele bus
maar met die luchtgaten in de deur zal dat ook wel meevallen
zie diefstal preventie
Bedankt wil ook zon gril gaan bestellen maar had hem nog niet op een zwarte gezien.
Zit bij de neus van de bus chrome strips ? zoja wil je daar dan een foto van posten.[/quote)
Gerrit354 schreef:Ik zou je kenteken onzichtbaar maken om enige ellende te voorkomen.
dat is al gebeurt dus er valt niets meer te halen of het moet zijn de hele bus
maar met die luchtgaten in de deur zal dat ook wel meevallen
zie diefstal preventie
Ik bedoel op de foto's in dit topic . Zometeen rijdt er een 2e auto in NL met hetzelfde kenteken en zit jij met alle ellende. Stel: Ze jatten nu een ongeveer dezelfde Multivan, laten jouw kenteken namaken, zetten deze op de gestolen bus en ze hebben een auto die niet gestolen lijkt.
Gerrit354 schreef:Ik zou je kenteken onzichtbaar maken om enige ellende te voorkomen.
dat is al gebeurt dus er valt niets meer te halen of het moet zijn de hele bus
maar met die luchtgaten in de deur zal dat ook wel meevallen
zie diefstal preventie
Ik bedoel op de foto's in dit topic . Zometeen rijdt er een 2e auto in NL met hetzelfde kenteken en zit jij met alle ellende. Stel: Ze jatten nu een ongeveer dezelfde Multivan, laten jouw kenteken namaken, zetten deze op de gestolen bus en ze hebben een auto die niet gestolen lijkt.
dat kan wel zijn maar dat kan ook als ze me ergens tegen komen