Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

AUW!

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
surfingerik
Berichten: 170
Lid geworden op: 10 sep 2009, 15:42

AUW!

Bericht door surfingerik »

uiteindelijk gebeurt het natuurlijk altijd wel een keer, maar toch het doet verdorie toch pijn als er iemand achteruit tegen je busje rijdt! al moet ik zeggen dat deze duitse dame wel eens haar oogjes mag op laten meten!!

Afbeelding

precies op de hoek en daarna een kleine 30 cm over de klep heen *snik* precies haar fietsenrek er in

Afbeelding

en hier de prestatie! een geheel lege parkeerplaats met 1 auto er op, opzich best knap om hem dan toch nog te raken.
gelukkig hele aardige mensen en alles goed kunnen regelen, binnenkort even langs de garage voor het kostenplaatje, Wat ik me afvroeg of het niet goedkoper is om zelf een achterklep te regelen en die te laten spuiten vanplaats alles uit te laten deuken en laten spuiten.
1ste auto: t4 1.9 uit 2000
Gebruikersavatar
matje86
Berichten: 13085
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Zaanstad

Re: AUW!

Bericht door matje86 »

2 de hands achterklepje 350 euro
dan nog ophangen 60 euro
bedrading verwisselen 60 euro
ben je 470 euro kwijt
wel de juiste kleur achterklep vinden en ff ophalen ?
soms in utrecht dus 2 uur heen 2 uur terug a 60 euro per uur incl diesel ? 240 euro
zit je met zelf doen dus al op 710 euro
Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
Gebruikersavatar
surfingerik
Berichten: 170
Lid geworden op: 10 sep 2009, 15:42

Re: AUW!

Bericht door surfingerik »

hmm schiet niet echt op, als je ook nog eens kijkt wat voor moeite je er zelf in moet steken om dan waarschijnlijk een paar tientjes uit te sparen.
1ste auto: t4 1.9 uit 2000
Gebruikersavatar
matje86
Berichten: 13085
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Zaanstad

Re: AUW!

Bericht door matje86 »

en bij een achterklep cq schuifdeur is het wel handig als je met z,n 2 e bent, tis een zwaar gevalletje
Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33819
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: AUW!

Bericht door Multivan Generation »

matje86 schreef:en bij een achterklep cq schuifdeur is het wel handig als je met z,n 2 e bent, tis een zwaar gevalletje
Nogal ja :groteogen
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
Charles 1065
Berichten: 1061
Lid geworden op: 13 jan 2007, 23:03
Locatie: Silvolde

Re: AUW!

Bericht door Charles 1065 »

Ik zou ook niet bezuinigen als je zelf geen schuld hebt!
Laat de boel piccobello in orde maken door een goed bedrijf!
Het is toch je :T44EVER :driveT4 :wjw
Gebruikersavatar
surfingerik
Berichten: 170
Lid geworden op: 10 sep 2009, 15:42

Re: AUW!

Bericht door surfingerik »

nee hij moet er zeker weer picobello uit zien!
maar ik dacht als ik zelf een achterklep kan regelen en het geld kan cashen houden we er wat aan over en kunnen we dat investeren in nieuwe bankjes voor.
maar dat wordt hard sparen blijkbaar :gekte
1ste auto: t4 1.9 uit 2000
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Re: AUW!

Bericht door Roger B. (11)61 »

denk dat goed en langdurig goed uitdeuken ook nog heel lastig is op die hoek....
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Gebruikersavatar
bartt4
Berichten: 3254
Lid geworden op: 13 mar 2007, 00:16
Locatie: Stiens

Re: AUW!

Bericht door bartt4 »

is redelijk goed bij te komen evntueel met spotter apparaat de deukjes er uit trekken.
RUBBEREXPRESS
Gebruikersavatar
surfingerik
Berichten: 170
Lid geworden op: 10 sep 2009, 15:42

Re: AUW!

Bericht door surfingerik »

Ik hoop hem van het weekend even naar de garage te kunnen rijden en laat het gewoon helemaal repareren.
Het gaat me als het goed is helemaal niks kosten, dus dan wil ik dat hij weer mooi blinkt! ben uiteindelijk toch wel een beetje trots op mijn surfbussie en dat moet zo blijven :D
1ste auto: t4 1.9 uit 2000
Gebruikersavatar
Tiyuvi
Berichten: 33
Lid geworden op: 17 aug 2009, 09:13

Re: AUW!

Bericht door Tiyuvi »

surfingerik schreef:uiteindelijk gebeurt het natuurlijk altijd wel een keer, maar toch het doet verdorie toch pijn als er iemand achteruit tegen je busje rijdt! al moet ik zeggen dat deze duitse dame wel eens haar oogjes mag op laten meten!!

Afbeelding

precies op de hoek en daarna een kleine 30 cm over de klep heen *snik* precies haar fietsenrek er in

Afbeelding

en hier de prestatie! een geheel lege parkeerplaats met 1 auto er op, opzich best knap om hem dan toch nog te raken.
gelukkig hele aardige mensen en alles goed kunnen regelen, binnenkort even langs de garage voor het kostenplaatje, Wat ik me afvroeg of het niet goedkoper is om zelf een achterklep te regelen en die te laten spuiten vanplaats alles uit te laten deuken en laten spuiten.
Hoe weet je dat het een DUITSE DAME was?? Of heeft ze zich netjes bij je gemeld? Misschien was het wel een doorgedraaide :T4politie die je pontificaal duidelijk wilde maken dat je je erg breed had gemaakt en niet voldoende in je parkeerplek stond...
Gebruikersavatar
surfingerik
Berichten: 170
Lid geworden op: 10 sep 2009, 15:42

Re: AUW!

Bericht door surfingerik »

ja ze had zich gelukkig netjes gemeld! en gelukkig ook hele aardige mensen, dat maakt het wel allemaal een stuk makkelijker moet ik zeggen.
Enige nadeel was dat de golven goed waren en dat we er dus uit het water moesten.
1ste auto: t4 1.9 uit 2000
Gebruikersavatar
Tiyuvi
Berichten: 33
Lid geworden op: 17 aug 2009, 09:13

Re: AUW!

Bericht door Tiyuvi »

Ik begrijp dat de situatie onwijs k$t was, maar ben je erna niet meer ingegaan?? Zonde!! Golfsurfen, kiten of windsurfen..? Waar zat je eigenlijk? Lijkt wel Zeeland of de Maasvlakte...
Mac
Berichten: 769
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:26
Locatie: Raalte

Re: AUW!

Bericht door Mac »

Tiyuvi schreef:Ik begrijp dat de situatie onwijs k$t was, maar ben je erna niet meer ingegaan?? Zonde!! Golfsurfen, kiten of windsurfen..? Waar zat je eigenlijk? Lijkt wel Zeeland of de Maasvlakte...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aan de hoeveelheid stokbrood te zien, zal het wel ergens in Frankrijk kunnen zijn!!!!
Maar in zeeland zullen ze ook wel stokbrood verkopen.
Het is wel jammer van zo'n deukje, het eerste deukje doet altijd de meeste pijn !!
Het zal vast wel weer goed komen.
Hou hem tussen de lijntjes, en de gepoetste kant boven.
It's not what you buy
It's what you create.
Gebruikersavatar
surfingerik
Berichten: 170
Lid geworden op: 10 sep 2009, 15:42

Re: AUW!

Bericht door surfingerik »

Tiyuvi schreef:Ik begrijp dat de situatie onwijs k$t was, maar ben je erna niet meer ingegaan?? Zonde!! Golfsurfen, kiten of windsurfen..? Waar zat je eigenlijk? Lijkt wel Zeeland of de Maasvlakte...
Jan heeft gelijk we zaten in frankrijk, om te golfsurfen. een strandje boven lacanau en gelukkig wouden we al het water uit en was het al bijna einde sessie.
Maandag hoop ik naar de garage te kunnen om te schade te laten bepalen.
1ste auto: t4 1.9 uit 2000
Plaats reactie