Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Volkswagen Transporter Limited Edition

vragen over de T5
Plaats reactie
Bart(2)
Berichten: 38
Lid geworden op: 25 dec 2008, 14:36

Volkswagen Transporter Limited Edition

Bericht door Bart(2) »

Kwam ik vanmiddag tegen. Toch een leuke aktie!

Volkswagen Bedrijfswagens introduceert de Transporter Limited Edition. Dit model op basis van de Transporter Dubbele Cabine Comfortline is in een oplage van 300 exemplaren beschikbaar. De Transport Limited Edition kenmerkt zich door een extra complete standaarduitrusting met onder meer Climatic airconditioning, elektrische bediening van de buitenspiegels en de ramen vóór, Licht- & zichtpakket, lichtmetalen velgen en parkeerhulp achter. De Transporter Limited Edition is verkrijgbaar als korte en lange wielbasis. Er zijn twee vermogensvarianten van de 2.0 TDI beschikbaar. Beide worden standaard geleverd met DSG-transmissie. De 132 kW/ 180 pk sterke 2.0 TDI is er ook met 4MOTION permanente vierwielaandrijving. De Transporter Limited Edition is leverbaar vanaf 30.500 euro exclusief BTW en BPM
Bijlagen
transporterlimitededition_item2.jpg
transporterlimitededition_item2.jpg (50.61 KiB) 2979 keer bekeken
transporterlimitededition_item.jpg
transporterlimitededition_item.jpg (34.74 KiB) 2981 keer bekeken
Gebruikersavatar
yarudo
Berichten: 30
Lid geworden op: 15 mar 2010, 15:51
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Volkswagen Transporter Limited Edition

Bericht door yarudo »

KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTTTTTTTTTTTTTTTTTT tja jammer in november bus laten bestellen gaan ze nu met deze actie komen... Jammer maar goed helaas pindakaas....
T5 gp 140PK DSG
alfagek
Berichten: 541
Lid geworden op: 25 okt 2008, 17:42
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Volkswagen Transporter Limited Edition

Bericht door alfagek »

Ze zullen zeker wel weer van een serie transporters afmoeten.
Zo is het ook wel gegaan met de T-edition vele hebben met deit model problemen.

Maarja ik zal het volgens Volkswagen wel weer fout zien,
Zoals zoveel dingen die ik als garantie wil claimen.

gr,
Bob.
T6 - 204 DSG LWB Indium grey metallic met 20"
Klusman
Berichten: 250
Lid geworden op: 02 dec 2010, 19:29
Locatie: Eindhoven

Re: Volkswagen Transporter Limited Edition

Bericht door Klusman »

Ik neem aan dat je , net als ik de vriendenprijsweken hebt gebruikt voor extra korting.
Dan denk ik ook dat je een goede koop hebt gedaan(al is geld in een auto stoppen, niet echt een goede koop).
Dus wachten betalen , rijden en genieten.
In de beschrijving staan alle zaken uit het premum pakket, en ik zie het chroompakket, op de foto, maar niet in de beschrijving.

yarudo schreef:KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTTTTTTTTTTTTTTTTTT tja jammer in november bus laten bestellen gaan ze nu met deze actie komen... Jammer maar goed helaas pindakaas....
Gebruikersavatar
Gerrit354
Berichten: 366
Lid geworden op: 10 mei 2009, 16:30

Re: Volkswagen Transporter Limited Edition

Bericht door Gerrit354 »

Uitrusting

De standaard uitrusting van de Limited Edition:
Climatic Airconditioning
Elektrisch verstel- en verwarmbare buitenspiegels
Elektrisch bedienbare ruiten in voorportieren
Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
Mistlampen met bochtenverlichting
Verwarmbare ruitensproeiers
Comfortstoelen
Cruise control
Bekleding stof “Tasamo”
Parkeerhulp achter
17" Lichtmetalen velgen Thunder voor 103kW
18" Lichtmetalen velgen Canberra voor 132kW
Metallic- of pareleffectlak
Licht en zicht pakket:
- regensensor
- automatisch dimmende binnenspiegel
- ruitenwisser met intervalschakeling
- coming / leaving home functie


Chroomaccenten

De boven en ondergrill zijn voorzien van chroomaccenten. Ook de mistlampen krijgen een chroom accent mee voor een exclusieve uitstraling.
Afbeelding

Dorpellijst

De Limited Edition is voorzien van chrome dorpellijsten aan zowel bestuurders- als bijrijderskant.
Afbeelding

Certificaat

De exclusieve Transporter Limited Edition is met een oplage van 300 beperkt leverbaar. Elke Limited Edition is uniek en voorzien van een genummerd certificaat. Dit maakt uw Transporter nog exclusiever.
Afbeelding

Lederen bekleding

De Limited Edition is ook leverbaar met lederen bekleding. De meerprijs bedraagt € 995,-.
Afbeelding

Side bars

Boven op de royale uitrusting van de Limited Edition zijn er speciaal voor deze editie ook optionele accessoires bestelbaar. Zo kunt u uw Transporter voorzien van Side bars vanaf € 478,-.
Afbeelding

RNS 315 en wegenkaart

Op een comfortabele manier uw route bepalen? De Transporter Limited Edition kunt u uitrusten met de RNS315 met geïntegreerde Bluetooth Carkit en Europa wegenkaart voor € 923,55.
Gebruikersavatar
Inbouwer
Berichten: 545
Lid geworden op: 03 nov 2008, 17:42
Locatie: Zoetermeer

Re: Volkswagen Transporter Limited Edition

Bericht door Inbouwer »

Ja hoor dat heb ik weer.

Net de bus besteld, met alle opties die in het Limited Edition pakket zit, op verwarmde ruitenspoeier na. Ik hoop dat de dealer hem nog kan laten aanmerken als Limited Edition, dat zou ik wel super vinden :gekte

Met mijn pech zal het wel net te laat zijn en een boel geld schelen. :muur
Gebruikersavatar
yarudo
Berichten: 30
Lid geworden op: 15 mar 2010, 15:51
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Volkswagen Transporter Limited Edition

Bericht door yarudo »

Klusman schreef:Ik neem aan dat je , net als ik de vriendenprijsweken hebt gebruikt voor extra korting.
Dan denk ik ook dat je een goede koop hebt gedaan(al is geld in een auto stoppen, niet echt een goede koop).
Dus wachten betalen , rijden en genieten.
In de beschrijving staan alle zaken uit het premum pakket, en ik zie het chroompakket, op de foto, maar niet in de beschrijving.

yarudo schreef:KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTTTTTTTTTTTTTTTTTT tja jammer in november bus laten bestellen gaan ze nu met deze actie komen... Jammer maar goed helaas pindakaas....
Gelukkig heb ik een goede werkgever dus mocht mijn bus uitkiezen in de "vriendenprijsweken" ... Maar als ik zo zie zou het flink schelen betreft de bijtelling.. vandaar...
T5 gp 140PK DSG
Gebruikersavatar
Inbouwer
Berichten: 545
Lid geworden op: 03 nov 2008, 17:42
Locatie: Zoetermeer

Re: Volkswagen Transporter Limited Edition

Bericht door Inbouwer »

Inbouwer schreef:Ja hoor dat heb ik weer.

Net de bus besteld, met alle opties die in het Limited Edition pakket zit, op verwarmde ruitenspoeier na. Ik hoop dat de dealer hem nog kan laten aanmerken als Limited Edition, dat zou ik wel super vinden :gekte

Met mijn pech zal het wel net te laat zijn en een boel geld schelen. :muur
Net alles zitten uitrekenen, maar het geeft mij geen financieel voordeel de Limited Edition. Zit absolute geen korting meer op de wagen en dat maakt hem duur.
offroad
Berichten: 32
Lid geworden op: 25 jan 2007, 10:11
Locatie: Roosendaal

Re: Volkswagen Transporter Limited Edition

Bericht door offroad »

Hoi,
Ook ik heb een rekensom gemaakt en een praatje gemaakt met de verkoper. Hij gaf toe dat je het pakket zelf betaalt door een lagere inruilprijs of lagere korting. Een VW-sigaar uit eigen doos dus. Door het totaalpakket betaal je bovendien voor accessoires die je eigenlijk niet zou willen.
Gr.
Peter
Gebruikersavatar
Inbouwer
Berichten: 545
Lid geworden op: 03 nov 2008, 17:42
Locatie: Zoetermeer

Re: Volkswagen Transporter Limited Edition

Bericht door Inbouwer »

Ik maak mijn eigen "Edition", hier worden er geen 300 maar slechts 1 van gemaakt. En je raadt het al ik heb nr 001/001 :bifun :bifun :bifun

Geborstelde lijsten besteld bij BSB Metall (via Ebay) en even met de snijplotter aan de gang.

Als PON interesse heb, laat ze dan maar bellen.


Afbeelding


Afbeelding
:jumpklap
Gebruikersavatar
Gerrit354
Berichten: 366
Lid geworden op: 10 mei 2009, 16:30

Re: Volkswagen Transporter Limited Edition

Bericht door Gerrit354 »

Dat is nog mooier, die van VW is gewoon een plakker.
Jay
Berichten: 109
Lid geworden op: 13 jan 2007, 18:11

Re: Volkswagen Transporter Limited Edition

Bericht door Jay »

Gerrit354 schreef:Dat is nog mooier, die van VW is gewoon een plakker.
smaken verschillen (gelukkig!)
ricos
Berichten: 42
Lid geworden op: 27 feb 2007, 13:19

Re: Volkswagen Transporter Limited Edition

Bericht door ricos »

@offroad jij bent vast niet in je eigen plaats bij de dealer geweest, die van mij zei exact hetzelfde.... ook zo'n sigaar.
Plaats reactie