Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

ergenis

vragen over de T4
j.d.hukema
Berichten: 849
Lid geworden op: 14 mar 2007, 15:19
Locatie: groningen

Re: ergenis

Bericht door j.d.hukema »

Zal de brief uit lwd even afwachten . Je moet binnen een aantal weken bezwaar aan tekenen.
Ik reed op dat moment ongeveer 110 op de teller en tussen de vrachtwagens zat ongeveer 20 tot 25 meter.[timmermans oog]. Dus kon er ook niet tussen. Want dan had je weer een gehad voor snijden. Wat ik zeker weet is dat de vrachtwagens ruim in de 90 reden omdat ik er achter zat. Ook zat de audi al een tijdje achter mij. En een audi die achter je blijft rijden met zo,n snelheid ?
Ailko de oude dame wil nog altijd 140 op de teller met geen tegenwind.
Even getest naar Leer toe.
Ik ga altijd over zwolle omdat onze dochter daar woont.
Groetjes Dick 1076 Afbeelding
Gebruikersavatar
Franck846
Berichten: 1517
Lid geworden op: 15 jan 2007, 17:30
Locatie: Oosthuizen
Contacteer:

Re: ergenis

Bericht door Franck846 »

Laat je verhaal publiceren.. zulke helden moeten in het zonnetje. bah.
rick_k
Berichten: 1679
Lid geworden op: 05 apr 2009, 22:01

Re: ergenis

Bericht door rick_k »

http://www.flitsservice.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

mvg Rick
Gebruikersavatar
Duveltje-77
Berichten: 444
Lid geworden op: 06 nov 2008, 20:28
Locatie: Oostwold

Re: ergenis

Bericht door Duveltje-77 »

dit is gewoon belachelijk
Autocrossteam Oldambt T4 verlaagd vvt tuning met eps sound
Ruud
Berichten: 651
Lid geworden op: 27 mei 2007, 19:56
Locatie: maasbracht

Re: ergenis

Bericht door Ruud »

hoi
gewoon de boete betalen en dan gelijk bezwaar aantekenen
mijn schoonzus heeft eens een bekeuring gehad in een plaats waar ze nooit is geweest
op dat tijdstip was ze in het ziekenhuis 2,5 week lang
eerste keer afgewezen,weer aangevochten en gewonnen
het heeft wel even geduurd
oom agent heeft het kenteken verkeert op geschreven
gr.ruud
Lex
Berichten: 50
Lid geworden op: 22 jan 2009, 11:33
Locatie: Friesland (Zuidwest)

Re: ergenis

Bericht door Lex »

Weet de exacte situatie niet, maar er staat dat je 2 vrachtwagens inhaalde, zat er veel ruimte tussen deze 2 vrachtwagens......
zo ja, dan is het de bedoeling dat je tussen de vrachtwagens gaat rijden(op de rechterbaan) heb ook wel eens zo'n bekeuring gehad, maar reed toen wel met een vrachtwagen! en het verschil in snelheid was hooguit 5 km. p/u. Neem aan dat je een groter snelheidsverschil had??Ben er toen ook tegenin gegaan, maar uiteindelijk zonder suc6!!
Ze verzinnen altijd wel iets

Blijft altijd waardeloos zulke sukkels :politie
Multivan bj 2001 acv 2.5 tdi 102pk
j.d.hukema
Berichten: 849
Lid geworden op: 14 mar 2007, 15:19
Locatie: groningen

Re: ergenis

Bericht door j.d.hukema »

Gisteren de beschikking gekregen. Daar staat : Niet zoveel mogelijk rechts houden op een autosnelweg of autoweg. Tevens klopt de plaats niet. Er staat : gemeente de wolden en plaats de wijk. Zo ver was ik nog niet . reed op dat moment nog ter hoogte van de eerste afslag. [ volgens mij is dat zuidwolde?]
Wel hebben ze de datum aangepast. Maar volgens de rechtsman [een goede kennis] moeten we het gaan aankaarten. Heb nog tot 1 april om te betalen. :ikrij :ikrij


Dick :driveT4
Groetjes Dick 1076 Afbeelding
Gebruikersavatar
spyke
Berichten: 2372
Lid geworden op: 22 jun 2008, 21:15
Locatie: Bunnik
Contacteer:

Re: ergenis

Bericht door spyke »

j.d.hukema schreef:Gisteren de beschikking gekregen. Daar staat : Niet zoveel mogelijk rechts houden op een autosnelweg of autoweg. Tevens klopt de plaats niet. Er staat : gemeente de wolden en plaats de wijk. Zo ver was ik nog niet . reed op dat moment nog ter hoogte van de eerste afslag. [ volgens mij is dat zuidwolde?]
Wel hebben ze de datum aangepast. Maar volgens de rechtsman [een goede kennis] moeten we het gaan aankaarten. Heb nog tot 1 april om te betalen. :ikrij :ikrij

een aanpassing mag! :politie


Dick :driveT4
http://www.weetjewel.nl/phpbb3/viewtopic.php?t=40846

Zonder dwarsliggers rijden er geen treinen.
krantenboer
Berichten: 97
Lid geworden op: 13 jan 2007, 18:33
Locatie: Hoogkerk

Re: ergenis

Bericht door krantenboer »

ik heb ook een 2.5 maar mis m,n 1,9D nog steeds simpel en prakties zonder electronica shit wat defect gaat en bovendien moet je met een bus toeren en niet racen. : :driveT4 :klappen :zwaai :werkaanT4
groeten uut hoogkerk
ahd-surfer
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 jun 2008, 09:09

Re: ergenis

Bericht door ahd-surfer »

Het is mij wat tegenwoordig.

Schrijven ze nu ook al bekeuring uit omdat het te traag gaat. Duw je het gaspedaal iets te hard in, lap op de bon, gaat het te traag, lap ook op de bon.

Ik weet het op den duur ook niet meer hoe je moet rijden :ikrij

Leuk oom :T4politie achter je aan krijgen.
krantenboer
Berichten: 97
Lid geworden op: 13 jan 2007, 18:33
Locatie: Hoogkerk

Re: ergenis

Bericht door krantenboer »

niet te geloven gewoon ik reed laatst 119 waar 70 is toegestaan is het niet goed ben je te lang bezig met inhalen is het ook weer niet goed
rare jongens die ome :gif :gif
groeten uut hoogkerk
j.d.hukema
Berichten: 849
Lid geworden op: 14 mar 2007, 15:19
Locatie: groningen

Re: ergenis

Bericht door j.d.hukema »

bericht terug gehad en geen kans. Er is door twee ambtenaren geconstanteerd dat.......... enz.
Dat het verkeerde jaartal er op staat is geen excuus voor jusitie.
In dien ik het er nog niet mee eens ben dan eerst betalen en dan voor de rechtet.Dat kost extra.
Dus betaal hem maar ,maar vrienden zullen ze nooit meer worden van mij. :ikrij :ikrij


Dick :driveT4
Groetjes Dick 1076 Afbeelding
Gebruikersavatar
ron.h
Berichten: 108
Lid geworden op: 10 mei 2009, 10:01

Re: ergenis

Bericht door ron.h »

lijkt me sowieso een discussie waard inhalen moet zo snel mogelijk gebeuren maar hoeveel tijd ervoor staat kun je je afvragen? zolang er geen tegenliggers zijn en er geen gevaar voor overige weg gebruikers is lijkt het mij geen probleem. tenzij oom agent graag bonnen schrijft natuurlijk.rijd je te snel tijdens het inhalen pakt ie je daarop.

heb ooit soort gelijk gehad maar dan met laden en lossen bus stond half op de stoep en half op de weg met alarmlichten aan. moest rollen papier afleveren bij een spuiterij. hiervoor ben ik een aantal keren op en neer moeten lopen en je raad het al.. terugkomst stond meneer agent te schrijven onder het motto ik sta hier nu al 10 minuten dus je staat fout geparkeerd. enige discussie volgde met nogal harde toonzetting..... uiteindelijk voor laten komen en gewonnen. rechter was met me eens dat onder laden en lossen geen tijdslimiet zit daar onder laden en lossen verstaan word de tijd die nodig is om mensen of goederen te laden en of te lossen. begrip tijd is in die zin relatief....... dus indien het je de moeite waard is ff laten voorkomen misschien
Portuvier
Berichten: 99
Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:29
Locatie: Nederhorst den Berg

Re: ergenis

Bericht door Portuvier »

Ik zit best veel op de weg, en erger mij soms ook mateloos aan mensen die op een 120km weg met 90 een vrachtwagen in gaan halen die 85 rijd.
En dat gebeurt steeds vaker, en heeft naar mijn idee vaak niet zozeer te maken met hoe hard een auto KAN, maar hoe snel de bestuurder wil.
Kijk eens op een willekeurige 120km weg, hoeveel personen auto's daar niet op de rechterbaan 80 of 100 rijden.
Zal ongetwijfeld ook met brandstofbesparing te maken hebben, en zelf deed ik het vaak omdat ik een hekel had aan het gejaag op de linkerbaan.
Maar dat betekend niet dat ik achter een vrachtwagen blijf hangen, daar wil ik voorbij, en dat doe ik dan wel zo snel mogelijk.
Maar zoals ik al zei, steeds vaker zie je mensen met een slakkegang een vrachtwagen inhalen.
Ongetwijfeld waren deze agenten daar ook door geirriteerd, waarschijnlijk al veel eerder, en hebben ze jou gebruikt om de frustraties at te reageren.
Het lijkt erop (omdat ze al even achter je reden) dat ze gewoon hebben afgewacht tot je ging inhalen.
Vreemd dat ze niet die vrachtwagens beboet hebben, want die reden volgens jou dik in de 90?
Dat is ook iets wat ik steeds vaker zie, en dan niet alleen buitenlandse trucks, maar ook Nederlandse. Maar hoe zit dat dan met die snelheidsbegrenzers?
Daarmee kan je toch niet harder dan 87km/hr?

Mvg,
Eric
Rust Roest
Maar Roest Rust Niet
j.d.hukema
Berichten: 849
Lid geworden op: 14 mar 2007, 15:19
Locatie: groningen

Re: ergenis

Bericht door j.d.hukema »

Kijk eens hoeveel vrachtwagens elkaar inhalen. Dat duurt pas lang.Ik rij regelmatig van groningen naar zwolle en heb nog nooit gezien dat de ........ de vrachtwagens langs de kant zetten.Er zijn er bij die hem er zo tussen drukken.Maar wil wel even zeggen dat ze niet allemaal zo zijn.Ik krijg inderdaad de indruk dat ze me moesten hebben. Ze reden al geruime tijd achter mij.Maar goed we hebben inmiddels besloten om het toch voor te laten komen. De jurist gaat het nu gooien op het fijt dat er nergens in de wet staat hoeveel tijd je mag gebruiken om te passeren.We zien wel.Zal het melden :ikrij :ikrij



Dick :driveT4
Groetjes Dick 1076 Afbeelding
Plaats reactie