ff een vraagje altijd als wij gaan tanken drukken we de dagteller op nul en das makkelijk maar nu kunnen we op het knopje blijven indrukken maar dat helpt niet pas bij 1000 gaat ie zelf op 0 wat zou dit kunnen zijn
en wat is er aan te doen
dacht zal het hier es vragen Dick heeft nog geen tijd gehad te kijken
dat ie bij 1000km op nul gaat is simpelweg omdat de teller maar tot 999 gaat...
dat ie niet reset zou kunnen duiden op een defect (vuile contacten?) knopje....
(ik ga er vanuit dat je een digitale teller hebt.)
mocht het een teller met rolletjes zijn (hadden t4's waarschijnlijk ook als ze van v'óór 1996 zijn, neem ik aan) dan is er in het mechanisme ergens iets afgebroken waarschijnlijk, reparatie zal wel niet mogelijk zijn (tenzij je zelf met een andere teller erbij aan de knutsel gaat en onderdelen uitwisseld)
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden.... Tyraps, Tape en Telefoon
Heb je al geprobeerd om de stroom er helemaal af te halen. Dus accu los koppelen. Kan zijn dat hij zich dan reset. Of blijft je flotter in de tank niet hangen.Kan je controleren met een ohm meter.
Dick
ben nog niet zover geweest..... veel dagtellers gaan maar tot 999 vandaar... maar kan heel goed dat ie verder gaat... Mijn T4 heeft tellers uit 96 (neem ik aan, de bus is van 96)
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden.... Tyraps, Tape en Telefoon
ik denk dat je teller niets te maken heeft met de vlotter in de tank,als het een digitale is denk ik eerder aan een vuil contactje,achter het druk knopje.