Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

heb een t5

vragen over de T5
Plaats reactie
Gebruikersavatar
bobbie
Berichten: 32
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:36

heb een t5

Bericht door bobbie »

:gekte :gekte Het is zover heb een T5 174 PK wat een genot .Rijd wel ff anders dan een T4 helemaal super.Maar heb wel een probleempje met de navigatie. Er zit een blaupunkt DX-R52 in maar hij wil de cd er niet uitgooien. Wie heeft hier ervaring mee of weet een sight waar ik misschien een oplossing kan vinden ? Zal deze week m'n nieuwe trots eens op de foto zetten en aan de gallerij toevoegen
never drive faster than your angel can fly
Gebruikersavatar
koerier T5
Berichten: 97
Lid geworden op: 13 jan 2007, 09:28
Locatie: zaandam

Bericht door koerier T5 »

Veel rij plezier met je T5
:zwaai

Koerier T5 / ex nr. 188
Polleke
Berichten: 40
Lid geworden op: 28 mar 2007, 20:18

Re: heb een t5

Bericht door Polleke »

hoi Bobbie, gefeliciteerd met je nieuwe bolide! Geniet ervan.
Ik heb ook een DX-52R en die weigert soms ook de cd eruit te werpen. De radio moet in ieder geval aanstaan als je het frontje open klikt en omgeklapt laat staan. Als het niet werkt, zet ik de radio even uit en na een minuut weer aan en dan nog ns proberen. Ik weet helaas geen internetsite waar je storingen kunt zoeken. Heb je wel een boekje bij je Blaupunkt? Ik zal het weekend eens kijken of ik iets kan vinden in mijn boekje. Dan hoor je wel van mij oké? Ik kan me herinneren dat op WjW wel meer vragen en opmerkingen over de Blaupunkt zijn gemeld. Even zoeken misschien... Mijn toestel heeft trouwens soms wel meer vage storingen. Succes.
Groetjes Polleke T5 nr. 35
Gebruikersavatar
bobbie
Berichten: 32
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:36

Bericht door bobbie »

Als ikje goed begrijp is het dus zo dat als je het front open klapt de radio aan moet blijven. Bij mij gaat hij uit als je het front dichtklapt moet ik de radio opnieuw aanzetten. Heb er een boekje bij maar kan daar niks in vinden.
Dus als er iemand is met de oplossing hoor het graag
never drive faster than your angel can fly
Polleke
Berichten: 40
Lid geworden op: 28 mar 2007, 20:18

Bericht door Polleke »

Klopt, de radio speelt dan gewoon door, totdat het frontje geheel verwijderd wordt.
Als mijn navigatie actief is, dus tijdens de routebegeleiding, dan komt de cd er ook gewoon uit je als frontje open klapt. Dit moet ook kunnen omdat je in het buitenland soms wilt switchen van een hoofdwegen-cd naar een gedetailleerde cd.
Als dit probleem niet in het boekje staat, dan weet ik even geen oplossing nu.
Groetjes Polleke T5 nr. 35
Gebruikersavatar
erik 924
Berichten: 530
Lid geworden op: 14 jan 2007, 21:23
Locatie: Hoorn

Re: heb een t5

Bericht door erik 924 »

bobbie schreef::gekte :gekte Het is zover heb een T5 174 PK wat een genot .Rijd wel ff anders dan een T4 helemaal super.Maar heb wel een probleempje met de navigatie. Er zit een blaupunkt DX-R52 in maar hij wil de cd er niet uitgooien. Wie heeft hier ervaring mee of weet een sight waar ik misschien een oplossing kan vinden ? Zal deze week m'n nieuwe trots eens op de foto zetten en aan de gallerij toevoegen
Heb ik gehad met een becker navigatie.
CD steeds eruit gehaald om muziek ce erin te doen. Cd enkele keren op dashbord gelegen in de zon en zanderige omgeving.
CD onleesbaar geworden en niet meer uit de speler te krijgen. Navigatie vroeg om cd terwijl ie erin zat. 100x geprobeerd en opeens pakte de cd.
Eruitgehaald en een nieuwe geregeld!!! Was orginele cd!!!!!!

Veel succes
Plaats reactie