Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Spiegel aan bestuurders kant Elektrisch

vragen over de T4
Plaats reactie
VAR
Berichten: 31
Lid geworden op: 14 jan 2007, 17:47

Spiegel aan bestuurders kant Elektrisch

Bericht door VAR »

Bijna mijn probleem met de weerstanden opgelost, doet de spiegel aan de bestuurderskant vreemd.
Het is een elektrische spiegel, de rechterkant deed al een beetje raar ( die gaat de laatste tijd soms alleen maar naar beneden of naar boven, ongeacht of je naar links of rechts boven of beneden drukt ).De spiegel aan bestuurderskant verwarmd zich niet meer ( andere kant die word weer wel warm ) en als je de knop indrukt dan hoor ik alleen een reactie als ik naar boven of beneden druk, je hoort dan een knak geluid. Ik hoop niet weer de dradenboom.Die heb ik 3 jaar geleden al vernieuwd.
Gebruikersavatar
sjaak
Berichten: 1663
Lid geworden op: 13 jan 2007, 19:25
Locatie: Alblasserdam

Re: Spiegel aan bestuurders kant Elektrisch

Bericht door sjaak »

:T44EVER :driveT4 Kwetsbaar blijft de kabelboom!!!Is eigenlijk geen vw kwaliteit vind ik!!! :wjw :wjw :werkaanT4 :muur
VAR
Berichten: 31
Lid geworden op: 14 jan 2007, 17:47

Re: Spiegel aan bestuurders kant Elektrisch

Bericht door VAR »

Hoe kan dat nu al weer zo snel die kabelboom zijn.Het kan toch niet zo zijn dat die al weer na 3 jaar de geest geeft.
Ik hoor wel een reactie als ik naar beneden en boven klik.Dan geeft hij toch leven zou je zeggen.
Ik heb anderen wel eens over solderen gehoord.Maar ik heb werkelijk geen idee waar ik nou een breuk zou moeten zoeken.
Ik zie er ook tegen op om de hele boom weer te vervangen , de laatste keer ben ik 140 euro lichter en een hele dag ploeteren bezig geweest.
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33816
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Spiegel aan bestuurders kant Elektrisch

Bericht door Multivan Generation »

VAR schreef:Maar ik heb werkelijk geen idee waar ik nou een breuk zou moeten zoeken.
In de rubber manchet tussen deur en carrosserie?
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Atlantis111Kw
Berichten: 83
Lid geworden op: 23 mar 2011, 09:47
Locatie: Hengelo(o)

Re: Spiegel aan bestuurders kant Elektrisch

Bericht door Atlantis111Kw »

Wat ik wel eens meegemaakt heb is het volgende!
Doordat je misschien wel eens het raampje open hebt waneer het regent of pas met wasssen , wil het wel eens voorkomen dat de knopjes wat corroderen.
Een paar keer goed drukken in en uit of met contact spray insprayen kan wel eens lukken! En inderdaad draadbreuk kan ook!
Of teveel smering in de mechanische overbrenging!

MK
Plaats reactie