Nu heb ik een
en sinds de zomer valt het vermogen nogal eens weg. Een helling wordt soms al lastig en toen ik de toppen van de dolomieten opzocht heb ik heel wat schietgebedjes gedaan om maar geen tegenligger tegen te komen waarvoor ik zou moeten stoppen op weg naar de top. Want het gebeurde me 1 keer dat ik wel gestopt ben Ik heb hier al veel gelezen over de LMM problemen maar ben toch een beetje op het verkeerde been gezet door het forum. (had ik misschien ook maar beter moeten lezen) Want ik ben heel zelfverzekerd naar de onderdelenspecialist gegaan om een LMM van Pierburg te halen en nu kom ik tot de ontdekking dat ie dus niet past
Dus nu drie vragen:
1 is dit inderdaad de LMM van de T4 88pk of heb ik hier iets heel anders? http://flic.kr/p/aHsG7i
2 weet iemand het nummer van Pierburg of bestaat dat niet? :nouwatkostdat
3 wat is er mis dat er zoveel olie aan hangt? (simpele vraag natuurlijk, antwoord hoop ik ook)
Wie het weet mag het zeggen