Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Nieuwe Bus gekocht

vragen over de T5
Gebruikersavatar
Donald4Motion
Berichten: 4426
Lid geworden op: 02 jul 2007, 22:12
Locatie: Tuuuuus voor de buus

Re: Nieuwe Bus gekocht

Bericht door Donald4Motion »

Dsg mist nog. schakelen met de hand is niet meer van deze tijd
mcs
Berichten: 163
Lid geworden op: 07 feb 2008, 20:21
Locatie: Hulsberg limburg

Re: Nieuwe Bus gekocht

Bericht door mcs »

DSG , automaat , staat voor mij gelijk aan vaak terug naar de dealer met veel problemen.
dus blijf ik gewoon schakelen, ik heb met mijn vorige bus maar 1 probleem ooit gehad, de waterpomp bij 55000km, voor de rest nooit geen probleem gehad.
dat wil ik zo houden dus bewust geen DSG bak.
Josvs
Berichten: 13
Lid geworden op: 27 nov 2011, 18:33

Re: Nieuwe Bus gekocht

Bericht door Josvs »

Hmmm daar heb je helemaal gelijk in. Alleen zit hier in deze regio volgens mij maar 1 dealer,en die heeft ook nog eens meerdere vestigingen.
Enne,gaan ze dan naar verloop van tijd niet scheef en nukkig kijken als je dan weer aan komt wapperen met de anders zijn offerte?
mcs
Berichten: 163
Lid geworden op: 07 feb 2008, 20:21
Locatie: Hulsberg limburg

Re: Nieuwe Bus gekocht

Bericht door mcs »

Hier in limburg zit ook maar 1 grote vw dealer met meer vestigingen, maar de andere offerte heb ik bij een M.A.N. bedrijfswagendealer aangevraagd die verkopen ook vw transporters en crafters.
Dat scheef aankijken intereseerd mij niks, geld is geld en uiteindelijk ook nog een mijn geld.
ik had zelfs het idee dat je een soort waardering krijgt van de verkoper als je flink weet af te pingelen, het is toch een soort spelletje.
na mijn 2de bezoek aan de dealer , was ik weggegaan met een boodschap van"we komen niet overeen met deze prijs" en dacht laat ze maar eens een weekje sudderen, en s,avonds om half 8 belde de baas van de afdeling bedrijfswagen( ik had gesproken met een verkoper)
of we toch niet nog eens konden praten, want zij wilden toch wel graag die bus aan mij verkopen.
dan weet ik dat er nog iets te halen valt, toch
Gebruikersavatar
painter
Berichten: 1319
Lid geworden op: 14 jan 2007, 11:26
Locatie: Monaco
Contacteer:

Re: Nieuwe Bus gekocht

Bericht door painter »

Ik weet wel, dat de dealers op dit moment heel ver gaan, ik neem aan dat de marge niet in een enkele bus zit, maar meer om de aantallen / lees bonus.
Het gaat er niet om hoe oud je wordt, maar het gaat er meer om, hoe je oud wordt.
Plaats reactie