Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

En we kunnen weer wat zien.

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Doka Driekus
Berichten: 514
Lid geworden op: 08 nov 2008, 22:06
Contacteer:

En we kunnen weer wat zien.

Bericht door Doka Driekus »

Vandaag van mijn vrije dag gebruik gemaakt om een nieuwe voorruit in de T4 te laten plaatsen. De ruit was niet kapot maar had erg veel slijtsporen van de ruitenwissers endergelijk. Overdag geen probleem maar bij laagstaande zon, of in het donker in combinatie met de koplampen van tegenliggers, was het een ramp. Het begon gewoon eng te worden.

Ruit si vervangen bij Autoglaz de Veluwe in Elburg, http://www.autoglaz.nl/Elburg. Ik ben super tevreden over de hele behandeling vanaf mijn oprijsaanvraag via de mail tot aan het weer afhalen van de bus na plaatsing van de ruit. De medewerker die me vanmorgen te woord stond bleek zelf ook VW bus te hebben gereden (van T3 t/m T5). Ik kreeg een complimentje over mijn bus en de sponning van de voorruit bleek, na verwijdering van de ruit, volgens de medewerker ook in prima staat te zijn zonder enige tekenen van beginnende roestvorming :toppie Zij controleren namelijk de sponning voordat ze een nieuwe ruit plaatsen en werken, indien nodig, eerst wat bij voordat de nieuwe ruit er in gaat.

Al met al dus zeer goed te spreken over dit bedrijf en hoe ze mij als klant hebben behandeld. Ook de prijs vond ik zeker netjes. Voornaamste is natuurlijk het feit dat ik weer onbelemmerd zicht heb.

Groeten,
Erik
die geen aandelen in dit bedrijf heeft maar waarom zou je het niet eens op het forum plaatsen als je ergens een leuke/positieve ervaring hebt opgedaan?
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Re: En we kunnen weer wat zien.

Bericht door Roger B. (11)61 »

:toppie en gewoon je ruit wassen hielp zeker niet neem ik aan? :bifun :bifun
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Gebruikersavatar
Doka Driekus
Berichten: 514
Lid geworden op: 08 nov 2008, 22:06
Contacteer:

Re: En we kunnen weer wat zien.

Bericht door Doka Driekus »

Zo'n tip kom je nou mee :ie

:knipoog

Groeten,
Erik
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Re: En we kunnen weer wat zien.

Bericht door Roger B. (11)61 »

heb er nog een, die wellicht wel gekund had.... ruit laten polijsten....
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Gebruikersavatar
Doka Driekus
Berichten: 514
Lid geworden op: 08 nov 2008, 22:06
Contacteer:

Re: En we kunnen weer wat zien.

Bericht door Doka Driekus »

Polijsten was misschien nog wel een optie geweest maar heb ik persoonlijk niet overwogen. Misschien wel bevooroordeeld.

Groeten,
Erik
Plaats reactie