Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

dak antenne

vragen over de T4
Plaats reactie
zwekkie
Berichten: 33
Lid geworden op: 18 mei 2007, 14:15
Locatie: Julianadorp

dak antenne

Bericht door zwekkie »

Jawel, gisteren bij Henk in 't Zand een nieuw voorraam laten plaatsen, en gelijk de dakrails erop. Ziet er gelikt uit. :happy :happy
Alleen zit ik nog met één probleem, ik moet nml nog een antenne vanwege een slechte ontvangst. Heeft er iemand foto's oid van een antenne die net voor de spoiler staat.
Ik zit daar zelf nml aan te denken maar heb geen idee hoe dit staat.

Alvast bedankt,

Ruud
Gebruikersavatar
Adri626
Berichten: 2291
Lid geworden op: 12 jan 2007, 23:56
Locatie: Zaanstreek

Bericht door Adri626 »

Afbeelding
Stimpy
Berichten: 22
Lid geworden op: 04 feb 2007, 10:22

Re

Bericht door Stimpy »

Hey Ruud, ziet er top uit man!
Weer een knap zicht door je nieuwe raam. En de antenne..... zie je geen mogelijkheid om deze aan te sluiten via de raamaansluiting? Moet toch een mogelijkheid voor zijn. Schema of zoiets? Maar het ontvangst is niet altijd even goed blijkt uit ervaringen.

Gr, Jan.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
zwekkie
Berichten: 33
Lid geworden op: 18 mei 2007, 14:15
Locatie: Julianadorp

Re: Re

Bericht door zwekkie »

Stimpy schreef:Hey Ruud, ziet er top uit man!
Weer een knap zicht door je nieuwe raam. En de antenne..... zie je geen mogelijkheid om deze aan te sluiten via de raamaansluiting? Moet toch een mogelijkheid voor zijn. Schema of zoiets? Maar het ontvangst is niet altijd even goed blijkt uit ervaringen.

Gr, Jan.
Ziet er zeker knap uit he, moet ff foto's maken want er is ondertussen wel het eea verbouwd an mijn bussie.
ik heb besloten om gewoon een antenne te plaatsen voor mijn spoiler net zoals adri 626.

groetjes,

Ruud
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Bericht door Roger B. (11)61 »

bij volkswagen plaatsen ze tegenwoordig vaak bijna standaard een antenneversterker achter de radio (aluminium buisje met dikke zwarte draad aan elke kant (antennedraad met contra en gewone plug) en een blauwe draad (geschakelde plus)) misschien dat dat helpt...hoef je geen gat in je plaatwerk te maken.
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Plaats reactie