Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

ook in de voorstelmolen

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
solcerbouw
Berichten: 10
Lid geworden op: 31 jan 2013, 17:34

ook in de voorstelmolen

Bericht door solcerbouw »

Net als iedereen ook maar voorstellen, kan wel zeggen het hoeft niet maar zo zijn we niet opgevoed :toppie .

Ik ben 25 jaar en zzper in de bouw, en ja dan heb je nodig, een bussie! Maar dan wel een mooie!

Eindelijk geen excuus meer want het is noodzaak geworden.

Ik rij in een T5 uit half 2006, en nu een jaar met mijn bedrijfje al heel veel plezier aan beleefd.
het eerste wat ik heb gedaan is (dankzij een tip op dit forum) parkeersensoren (conrad) achter ingebouwd, zoemer op de tussenschot tussen stoel en deur, zodat ik die uit kan zetten als ik een trailer of aanhanger mee heb.

En ja een klusbus moet ook gereedschap mee kunnen nemen dus schappenrekken timmeren en er in plaatsen.
en toe even op en neer tijdens mijn vakantie (4 uur totaal rijden) om een paar mooie 2de hands dakdragers op te halen.

1 Nadeel van mijn t5, het is een baseline, dus slingeren voor open ramen, en niet vergeten alle deuren na te lopen om te zien of alles op slot is, al een aantal keer vergeten :muur , maar zelfs na 4 dagen bleek toch de buurt nog veilig te zijn.

Brengt wel nog de nodige projecten met zich mee zoals cpv, alarm, en een thermometer voor buiten temperatuur.

Misschien alles zelf, maar dat ligt eraan of ik het zie zitten, lijkt me wel leuk.

Hoop dus hier veel tips en hulp te krijgen wanneer ik iets niet snap.
maar 1 ding is zeker, eens een T altijd een T (nummer mag oplopen zolang ze maar niks raars ontwerpen :jump )

Gr Jaimy
Gebruikersavatar
marcel 415
Berichten: 1222
Lid geworden op: 12 jan 2007, 21:28
Locatie: grunniggerlaand

Re: ook in de voorstelmolen

Bericht door marcel 415 »

welkom hierzo.hier vindt je ideeen genoeg
Groetjes Marcel 415

Afbeelding
ronald tdi
Berichten: 1627
Lid geworden op: 04 nov 2012, 20:22

Re: ook in de voorstelmolen

Bericht door ronald tdi »

:zwaai solcer, welkom hier.

Ik kan je al vertellen dat ze (de leden) (bijna) alles weten over de t4/5 en de rest.
Dus daar gaat het niet aan liggen.
Het enige wat jij doen moet is vragen :toppie
Plaats reactie