Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

zwarte raamomlijsting

vragen over de T4
Plaats reactie
Boskantman
Berichten: 13
Lid geworden op: 25 dec 2013, 13:16

zwarte raamomlijsting

Bericht door Boskantman »

Hoi allen,

Zou graag zwarte raamomlijsting hebben op mijn Westfalia Exclusive, heb een witte en alles zo wit is een beetje te wit.
Nu weet ik dat bij latere bouwjaren, dacht 2002 deze raamomlijsting(bedoel tussen deur en 1ste en 2de zijraam) origineel fabriek uit zwart waren.
Nu heb ik bij een carwrapbedrijf is gaan horen om dat te doen, dat viel tegen, ze vroegen 250€ hiervoor.
Weet er iemand of deze set stickers bij de dealer te krijgen zijn,en wat het onderdeelnummer is?
Dan kleef ik ze zelf wel.

Groeten,

Frank
VW T4 Westfalia Exclusive 2.5 TDI Automaat wit.
Saab 9.5 Estate "Vector-Sport" 2.2 TiD zwart.
BMW R1150GS/Adventure mat grijs.
Gebruikersavatar
Pascal-141
Berichten: 10826
Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:11
Locatie: Tussen Antwerpen en Brussel

Re: zwarte raamomlijsting

Bericht door Pascal-141 »

Boskantman schreef:Hoi allen,

Zou graag zwarte raamomlijsting hebben op mijn Westfalia Exclusive, heb een witte en alles zo wit is een beetje te wit.
Nu weet ik dat bij latere bouwjaren, dacht 2002 deze raamomlijsting(bedoel tussen deur en 1ste en 2de zijraam) origineel fabriek uit zwart waren.Nu heb ik bij een carwrapbedrijf is gaan horen om dat te doen, dat viel tegen, ze vroegen 250€ hiervoor.
Weet er iemand of deze set stickers bij de dealer te krijgen zijn,en wat het onderdeelnummer is?
Dan kleef ik ze zelf wel.

Groeten,

Frank
Mijn Westfalia (2002) heeft de zwarte raamomlijsting ook niet af fabriek . Was origineel geleverd zonder de folie bij mij , was dus blijkbaar niet zomaar standaard hoor.

Afbeelding

De stickers zijn inderdaad bij VW verkrijgbaar , de onderdeelnummers zijn hier op het forum vroeger nog vermeld geweest dacht ik.
My current cars:
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
Gebruikersavatar
Mickel Moen
Berichten: 2028
Lid geworden op: 21 mei 2009, 15:19
Locatie: Súdwest-Fryslân
Contacteer:

Re: zwarte raamomlijsting

Bericht door Mickel Moen »

Misschien kun je het zelf doen met wrapfolie.

Ik heb er mijn luifel mee gedaan.

Voor meer: http://mickelmoen.blogspot.nl/2011/10/luifel.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding

Afbeelding
Groetnis, Geert
.Afbeelding mickelmoen.nl
Gebruikersavatar
Harry62
Berichten: 1109
Lid geworden op: 14 jul 2008, 19:23
Locatie: Heino
Contacteer:

Re: zwarte raamomlijsting

Bericht door Harry62 »

http://www.ebay.nl/itm/VW-T4-Transporte ... 3d3&_uhb=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Kies wel de OFF side. Engelsen hebben de schuifdeur links
Some say..... he drives a dark red T4. Some say.... he is related to Harry62. All we know.... that he is called The Stig
Gebruikersavatar
odorf
Berichten: 2393
Lid geworden op: 10 aug 2009, 16:18
Locatie: Rotterdam

Re: zwarte raamomlijsting

Bericht door odorf »

Harry62 schreef:http://www.ebay.nl/itm/VW-T4-Transporte ... 3d3&_uhb=1
Kies wel de OFF side. Engelsen hebben de schuifdeur links
:toppie

Dat is inderdaad de voordelige optie. Ik heb een paar jaar geleden ook zulke stickers in de UK besteld. Weet niet of het dezelfde is, zou zomaar kunnen.
Duurde wel een tijdje voordat het was verstuurd overigens. Aanbieder was Carzaps.co.uk of zoiets, maar kan die site niet meer vinden.
Mijn stickers op mijn Westfalia, origineel 1994, waren wat vergaan en deze stickers kwamen redelijk in de buurt van het origineel.
Zie ook viewtopic.php?f=12&t=37980&hilit=klapra ... ia#p263879
Het waren overigens niet de latere bouwjaren, maar de eerdere bouwjaren grofweg '93-95. Ook Multivans hadden deze 'trim'
Bij de dealer al vele jaren NIET meer leverbaar. Misschien nog wel via VW Classic parts.
Er zijn overigens 2 soorten imitatie in omloop, glad en met een lichte structuur. Die met de structuur komt het meeste in de buurt van de originele look.
Nog één http://www.vwheritage.com/vw_spares_Sti ... 267036.htm
(Zoekwoorden voor google: VW T4 B C pillar trim)

Odorf
VW T4 1.9 TD Westfalia California Coach 03/1994 Karibikgrün LP6M >>link<<
>>projecten<<
ailko vos
Berichten: 524
Lid geworden op: 06 feb 2010, 08:26

Re: zwarte raamomlijsting

Bericht door ailko vos »

ik heb de stylen in een zwarte metalic kleur laten spuiten.blijft mooi en je kan het in de was zetten. ik had eerst de orginele stickers er op maar dat werd naar verloop van tijd lelijk
Plaats reactie