guust schreef:
Met de standaard verstuivers en een nieuwe chip kan je ongetwijvelt ook een eind komen. Maar ik denk dat ik met deze iets meer mee kan.
Ben dus niet op zoek naar het maximale vermogen wat er eventueel uitgehaalt kan worden, maar ik wil gewoon een fijn rijdbare bus hebben. Misschien gaat er in de toekomst er wel een grotere turbo op. We zullen het wel zien.
Maar voor het chippen lijkt JD dus wel een goede keuze.
Ik heb hier wat opmerkingen over..
- Weet jij welk merk nozzles er in die Engelse set gebruikt worden?
- Zijn ze gebalanceerd ten op zichte van elkaar?
- Een gewoon fijn rijdbare bus had je ook met 102 pk standaard nozzles kunnen behalen, je komt van 102 pk en dan is richting de 130 pk al een heel groot verschil.
Dus is net na, wat jij verstaat onder een fijn rijdbare bus..
- Mooi dat je denkt dat er in de toekomst een grotere turbo op zou kunnen komen, dan kun je dus 2x dokken voor aangepaste software..
Advies wat ik je extra mee zou willen geven, is om na te denken over een grotere interkoeler... in combinatie met een ander inlaatspruitstuk geeft dat een enorm verschil..
Groetjes en ben benieuwd naar je ervaringen..
Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...