Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

stroom vraagje

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
curlyone
Berichten: 90
Lid geworden op: 04 nov 2013, 13:00
Locatie: Den Haag-Leidschenveen

stroom vraagje

Bericht door curlyone »

Misschien even een hele domme vraag, maar gisteren heeft iemand eindelijk de nieuwe antenne op mijn radio kunnen aansluiten, en de radio werkte. Ik moest natuurlijk even de zenders opnieuw opzoeken want, zo kreeg ik te horen, "we hebben even de stroom eraf gehaald". Prima, geen probleem. Vanavond ging ik rijden, radio doet helemaal niets meer, maar ook het klokje in de auto stond op 0. Enfin, ik moest weg, en het klokje ging keurig lopen, alleen zodra ik de sleutel eruit haal gaat het klokje weer op 0 :ie Dat is niet gebeurt toen ik een nieuwe accu kreeg, dus wat ze dan hebben gedaan??
Heeft iemand een idee wat er gebeurt kan zijn, ik wordt hier zo moe van, elke keer als iemand heel aardig helpt gebeurt er weer iets raars, ik ga van de regen in de drup :( Ik hoop dat iemand me kan vertellen hoe dit kan en hoe ik het op kan lossen. Alvast bedankt, Hannie
Gebruikersavatar
matje86
Berichten: 13085
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Zaanstad

Re: stroom vraagje

Bericht door matje86 »

zekering stuk ik dacht nummer 21

http://www.t4-wiki.de/wiki/Sicherungsleiste" onclick="window.open(this.href);return false;
kan ook nog zijn dat de bedrading radio verkeert om is aangesloten
Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
Gebruikersavatar
curlyone
Berichten: 90
Lid geworden op: 04 nov 2013, 13:00
Locatie: Den Haag-Leidschenveen

Re: stroom vraagje

Bericht door curlyone »

Ah natuurlijk, dom dat ik daar niet aan dacht, radio deed het gisteren wel, en is daarna niet meer los geweest. Ik ga morgen even de zekeringen controleren, dank Matje :gekte
Roel van D
Berichten: 69
Lid geworden op: 23 feb 2013, 02:57

Re: stroom vraagje

Bericht door Roel van D »

curlyone schreef:Misschien even een hele domme vraag, maar gisteren heeft iemand eindelijk de nieuwe antenne op mijn radio kunnen aansluiten, en de radio werkte. Ik moest natuurlijk even de zenders opnieuw opzoeken want, zo kreeg ik te horen, "we hebben even de stroom eraf gehaald". Prima, geen probleem. Vanavond ging ik rijden, radio doet helemaal niets meer, maar ook het klokje in de auto stond op 0. Enfin, ik moest weg, en het klokje ging keurig lopen, alleen zodra ik de sleutel eruit haal gaat het klokje weer op 0 :ie Dat is niet gebeurt toen ik een nieuwe accu kreeg, dus wat ze dan hebben gedaan??
Heeft iemand een idee wat er gebeurt kan zijn, ik wordt hier zo moe van, elke keer als iemand heel aardig helpt gebeurt er weer iets raars, ik ga van de regen in de drup :( Ik hoop dat iemand me kan vertellen hoe dit kan en hoe ik het op kan lossen. Alvast bedankt, Hannie
ook geen intieur verlichting en klok reset iedere startbeurt en de km dagteller reset ook iedere keer? dan is er een zekering kapot ik dacht 22 ofzo. in het instructie boekje staat welke het precies is.
Plaats reactie