Wellicht dat dit een fijne toevoeging kan zijn voor de vele transporter rijders ,die net als ik ,niet over de luxe van een standkachel beschikken ....wat betreft het geld ,hoeft het geen probleem te zijn ...en qua installatie volgens mij ook niet
Wat zijn de gegevens die je leest?
met name de stroom sterkte...
gewicht zal niet veel zijn.
En staat er iets van hoe lang voor dat er goed verwarmt is.
ok Hoe kouder buiten Hoe langer het duurt maar is er een richtlijn oid.
voordelen:
- Brandstofbesparing door kortere opwarmfase van de motor
- Sneller effect van de ontdooieropeningen en snellere verwarming van het interieur
- Minimaliseert motor en katalysator slijtage
- Minimaliseert slijtage van de accu van het voertuig
- Beschermt het milieu
- Onderhoudsvrij
- Eenvoudig te installeren
- Geen actie noodzakelijk is in het boordnet
- De verwarming wordt geïntegreerd op een geschikte plaats in een diepkoeling waterslang
- Compact ontwerp met geïntegreerde pomp en verwarming
- Low circulatie weerstand
- Self-reguleren door middel van geïntegreerde thermostaat
- De Motorvorheizer is tussen de motor en het interieur verwarming gemonteerd
- De installatie is zeer eenvoudig en kan in ongeveer 15min. worden uitgevoerd. Installatie in een gespecialiseerde werkplaats is mogelijk
- Het is mogelijk eerst de interieurkachel of de motor van hitte, afhankelijk van de inbouwrichting
- De OWLHeizer is effectiever dan andere selectieve Motorvorheizer
Technische gegevens:
Voltage: 220-240 V 50 Hz
Capaciteit: tot 2000 Watt
Pomp vermogen: max. 8 tot 12 l / min.
Pompende hoogte: 80cm
Geschikt voor koelwater slangen 16 tot 20 mm inwendige diameter
Schakelen temperatuur van het apparaat: 65-70 ° C
Lengte van de kabel: 100 cm
Afmetingen: 17cm x 8cm x 7cm