Het oud model en nieuw model zijn inderdaad helemaal verschillend. De oude blokken hadden een uitlaatspruitstuk gemaakt van (dunne) geladte platen (die dus vaak gingen scheuren) , en de nieuwere blokken (vanaf 2007) hadden de stevige uitvoering van het spruitstuk (gegoten uitvoering ipv gelast).
Het verschil met de EGR aansluiting komt omdat de nieuwere blokken een electronisch gestuurde , en watergekoelde EGR hebben , heel anders van vorm als de oude EGR ...
My current cars:
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
Niet alleen de egr is anders, de turbo gaat nooit passen aangezien dit een compleet ander type, en op een andere positie geplaatst is. Niet voor niets hebben ze bij Darkside een alternatief bedacht dat hier wel op lijkt maar ook weer anders is.
Ik heb ook het Gietijzeren spruitstuk alleen hierop zit een leiding van de egr en hoe kan ik die afsluiten pakking is lek op bet spruitstuk naar de Egr nu stinken... met een plaatje ging niet hoorde ik