Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

automaat

vragen over de T4
niels
Berichten: 465
Lid geworden op: 13 jan 2007, 14:37
Locatie: Rossum
Contacteer:

Bericht door niels »

Onze T4 automaat 12-1998 heeft bijna 300.000km gereden, we hebben er nooit problemen mee gehad, en nog steeds niet, ook het verbruik is goed; ca. 1 op 12 haalt ie makkelijk, je hoeft nergens na te kijken.
Het is een superautomaat, echt iets van deze tijd; als je de rem in trapt gooit ie de bak 'vrij', het schakelt traploos, je voelt hem niet schakelen, en hij past zich aan aan je rijstijl ( automatische economische- en sportstand)

Zo kan het ook, misschien moet je er ook een beetje geluk meehebben,

Mvrgr, Niels
Gebruikersavatar
Caravelle
Berichten: 30
Lid geworden op: 20 jan 2007, 00:29
Locatie: H berg
Contacteer:

Automaat

Bericht door Caravelle »

Hier een tevreden automaat rijder. Automaat doet zijn werk vanaf 2002 en heeft de afgelopen 220 000 km geen problemen gehad.

Ik denk ook dat het te maken heeft met hoe er mee gereden word.
De automaat rijd erg lekker, al is wel te merken dat het een wat ouder type betreft. Maar daar kies je dan ook bewust voor.

Succes met kiezen!
Gebruikersavatar
Peter 887
Berichten: 2455
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:58
Locatie: Westfriesland Tel.nr. 0631671329

Bericht door Peter 887 »

Ik ben ook nog steeds tevreden met mijn automaat,ook nog nooi problemen gehad,ik weet aleen niet of er achter een V6 een ander type zit, als iemand dit weet hoor ik het graag.
T4 2.8 VR6 LWB
Het leven is een feest,maar je moet zelf de slingers ophangen.

El groeto uit Sjikago
Gebruikersavatar
herman
Berichten: 63
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:02
Locatie: Hendrik Ido Oostendam Schildmanskinderen groot en klein Sandelingen Ambacht

Bericht door herman »

Peter 887 schreef:Ik ben ook nog steeds tevreden met mijn automaat,ook nog nooi problemen gehad,ik weet aleen niet of er achter een V6 een ander type zit, als iemand dit weet hoor ik het graag.
v6 benzine of diesel,
ik heb het na gevraagd naar de diesiel v6 die komt pas eind 2008,
dus even wachten voor ik een nieuwe besteld. :bonk
Plaats reactie