Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Blitz stelt zich voor

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Blitz
Berichten: 10
Lid geworden op: 24 nov 2015, 22:10
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Blitz stelt zich voor

Bericht door Blitz »

Goedemorgen weetjewellers! Mijn naam is Henk (volgens mij hangen er daar nog wel wat meer van rond op dit forum), ik woon in Schiedam, ben vader van van drie jongens (10, 10 en 8) en vanaf afgelopen dinsdag eigenaar van dit gebakje:

Afbeelding

T4 uit 1997 met een 2.5 75Kw 5-cilinder TDI. Bijzonder fijne motor. Wat voor uitvoering het precies is weet ik niet, maar hij is voorzien van Cruise Control, een Elektrisch schuifdak en comfortabele stoffen stoelen met armleggers.

Gekocht omdat ik een eigen bedrijfje ben begonnen, BLITZ Guitarworks, waar ik (bas)gitaren repareer, onderhoud, customize en bouw. Omdat ik ook nog wel onderweg ben met mijn band (Grave Dohls, Foo Fighters Tribute) vond ik het wel handig een bus op de zaak te kopen. Totdat ik bij het overschrijven erachter kwam dat je geen auto kan overschrijven op een eenmanszaak :ie
Afijn, gezien de grote samenstelling van het gezin (ook nog een hond), de muziek hobby, het werk en het feit dat de bus qua verbruik een stuk zuiniger dan een MPV of station in deze prijsklasse is houd ik hem voorlopig toch maar :ikrij Daarbij ben ik dol op VW busjes.
Dat kan ook niet anders met een zus en zwager die me sinds ik jong was mee sleepten naar VW aircooled meetings en zelf al jaren een T2a bezitten.

Ik zal in het T4 gedeelte de belevenissen van mijn bus zetten. En na 3 dagen kan ik je vast verklappen dat het nogal, ahum, avontuurlijk kan worden..... :bonk
Gebruikersavatar
T4Optima
Berichten: 212
Lid geworden op: 18 okt 2015, 20:14
Locatie: Oudenbosch

Re: Blitz stelt zich voor

Bericht door T4Optima »

Hallo Blitz (Henk),

Welkom op het forum,

Ben zeer benieuwd naar wat er allemaal gaat gebeuren aan je bus en hoe die eruit ziet aangezien de foto's helaas niet werken in je post.

Veel plezier van je bus en knutselen eraan :werkaanT4

mvg

Steven
Gebruikersavatar
Gretschi
Berichten: 1395
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:27
Locatie: Westfriesland omg.Hoorn

Re: Blitz stelt zich voor

Bericht door Gretschi »

Weer een muzikant, da's mooi, welkom,

groetjes
Gebruikersavatar
Peter 887
Berichten: 2455
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:58
Locatie: Westfriesland Tel.nr. 0631671329

Re: Blitz stelt zich voor

Bericht door Peter 887 »

Welkom op :wjw , misschien is het wel leuk om andere weetjewellers te ontmoeten, dan is de nieuwjaarsmeeting een mooie gelegenheid.
Dan kun je daarna ook een koppie plaatsen bij een forumnaam als je weer op :wjw aan het surfen bent.
T4 2.8 VR6 LWB
Het leven is een feest,maar je moet zelf de slingers ophangen.

El groeto uit Sjikago
Plaats reactie