Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

je hebt van die dagen grrr

Ben je bezig met een leuk of ingrijpend project aan je bus. Plaats deze dan hier
Plaats reactie
daimen
Berichten: 558
Lid geworden op: 06 nov 2007, 09:03
Locatie: noorwegen

je hebt van die dagen grrr

Bericht door daimen »

donderdag mijn bus in mijn gezet,met de achterruiterwisser bezig geweest doet het weer ik blij.vrijdag dacht ik kom zal de bus even wassen dus moter starten accu leeg,denk bus achteruit de garage duwen dus ik duwen goed naar de rechterkant kijken of het goed ging bij de poort opening helemaal vergeten dat ik ook een linker kant heb waarvan de autodeur openstond dus de bus stond met een klap stil deur wou niet meer sluiten totaal ontzet :huilen.
deur is totallos schanier helemaal verbogen,deur wou niet meer dicht dit tijdelijk verholpen met 2 sluitringen te plaatsen bij de onderste schanier dus,ga nu eerst op vakantie met de bus naar nederland :driveT4 en als ik thuis kom zie ik wel weer verder :werkaanT4 .nee ik ben niet te spotten heb geen stikker kon ik niet zo snel krijgen of iemand in de buurt van leeuwarden moet een over hebben.

dus bij thuis komst heb ik een project namelijk deur verwijderen schanier terug slaan nieuwe deur plaatsen en spuitwerk,verder moeten de dorpels bij de deur vervangen worden maar dit laat ik doen met spuiten ongeveer 100 euro.

nou jullie horen wel als ik eraan beging gr ron :yes
Plaats reactie