kan je voor niet iets af laten draaien of gaat dat dan goedkomen met de remmenproject?
Mooie bus, hoop werk

Ik heb die velgen er ook jaren onder gehad , en met de verlaging die ik eronder heb , kon ik geen spoorverbreders meer steken . Er pastte bij inveren achteraan nog amper 2mm tussen band en wielrand . (Bij een "gewone" T4 lukt deze combinatie velgen/verlaging niet , kan alleen bij een 151pk versie met de bredere wielranden )Erdem50 schreef:Nu is et rondom 45, voorheen had ik 35 achter en 40 voor. Ik laat het voorlopig even zo inderdaad ivm de remmen waar ik erg druk mee ben want dat moet de komende maanden wel echt gebeuren. Heb wel 10mm verbreders liggen eventueel voor de achterkant, kan ik nog eens proberen te passen.
Hij gaat 245/45R18 monteren , zoals ik eronder had.Multivan Generation schreef:Dat hangt toch af van de bandenmaat die er op gaat?
Met mijn Audi Phat Five wielen had ik de correcte maat 245/45R18 eronder , en dat ging net met mijn verlaging. Maar het ging om extra spoorverbreders , en daar gaf ik op aan dat dat niet zal lukken want zonder spoorverbreders is er maar een paar mm speling .Multivan Generation schreef:Had jij er dan geen 245-40-18?
Ik vind het niets voor jou om een afwijkende bandenmaat te gebruiken namelijk..
De gebruikte velgen en ET-waarde komen overeen, de carrosserie ook,
enige variabelen zijn dan toch de hoogte en de bandenmaat.
Als je een smallere bandenmaat zou monteren(theorie) dan zou je minder kans hebben op insnijden, dat bedoelde ik.
Maar blijkbaar begreep je die opmerking niet op die manier.