Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Kenteken bewijs euro3 aanpassing

vragen over de T4
Plaats reactie
DXTRTY
Berichten: 10
Lid geworden op: 23 dec 2012, 00:09

Kenteken bewijs euro3 aanpassing

Bericht door DXTRTY »

Op mijn VW T4 2,5 kentekenbewijs (Belgie) staat er bij de Milieuklasse geen Euro3 maar alleen ****.
Heeft iemand een idee of ik dat kan laten aanpassen nr euro3 zoals opgegeven door VW .
Dit heb ik nodig om nog in de 'Lage emissie zone ' van Antwerpen te kunnen rijden.
Alle info welkom,
Thnx DXTRTY
busbart
Berichten: 666
Lid geworden op: 01 sep 2008, 20:19

Re: Kenteken bewijs euro3 aanpassing

Bericht door busbart »

Zie je maar weer dat al die MILIEU maatregelen maar aan ENKELEN tegoed komen, want door dat betalen word de lucht die uit de uitlaat komt echt niet schoner van!
stelletje corrupte......
Groet, Bart
Gebruikersavatar
LAYCA
Berichten: 1142
Lid geworden op: 10 aug 2014, 20:07
Locatie: Zevenaar

Re: Kenteken bewijs euro3 aanpassing

Bericht door LAYCA »

Zoals verwacht weer hetzelfde gel$%&@# :groteogen :groteogen
viewtopic.php?f=12&t=47265

Tijdens deze zomer woon ik hopelijk vaak in de bus of Kip ergens in europa Afbeelding
Gebruikersavatar
brugseb
Berichten: 1161
Lid geworden op: 20 nov 2014, 20:56
Locatie: Brugge (B)
Contacteer:

Re: Kenteken bewijs euro3 aanpassing

Bericht door brugseb »

Wat ik zo jammer vind: ook de toegangsweg naar en de zone rond de stadscamping in Antwerpen wordt LEZ. Gedaan dus met es leuk een weekendje uit!
Dan is Rotterdam toch beter: daar kun je net voor het binnenrijden van de LEZ nog naar de stadscamping.
En dan zegt die schepen (wetshouder) doodleuk op de radio: "nou, dan moet je maar een parking voor je wagen buiten de stad huren".
Tja, mochten die er al zijn, dan zou het leuk zijn dat er dan ook openbaar vervoer of fietspaden zouden zijn... Hebben we in Vlaanderen nog héééééél veel over te leren :bonk :bonk
:campingT4
T4 altijd een beetje reizen
check https://carobart.wordpress.com
ex T4 cali 2.4D, nu T4 CE 2.5TDI
Gebruikersavatar
motorjan
Berichten: 394
Lid geworden op: 28 dec 2011, 12:01

Re: Kenteken bewijs euro3 aanpassing

Bericht door motorjan »

misschien zou de EU ook wat "ontwikkelings"geld aan België kunnen geven.... :gekte
Gebruikersavatar
thomas b
Berichten: 227
Lid geworden op: 09 mar 2010, 21:34
Locatie: Wonck - België

Re: Kenteken bewijs euro3 aanpassing

Bericht door thomas b »

ik was afgelopen week even een uitje naar Rotterdam... naar wat onderzoek naar de milieuzone, parkeergelegenheid en de kosten hiervan dan toch maar de trein gepakt... de Milieuzone van Rotterdam heet: De kop van zuid: dat begint langs de maas richting de haven. In de maas, aan de andere oever van de maas ligt een cruise schip van 235 meter lang en 13 étages hoog, stationair te ronken(voor elektriciteit en airco/verwarming) zonder filters op die enorme schoorsteenpijpen....... Voor de kinderen een tripje met de spido boot door de haven. we kunnen aan boord aan de zijde van de milieuzone....bij het aan boord gaan komt daar een diesel lucht tegemoet om misselijk van te worden uit die spidoboot .... en er liggen er twee zo te wachten voor de toeristen te ontvangen.... en dan mag ik niet met mijn 23 jarig goed verzorgde busje twee kilometer door de stad rijden.....
Zum Kotsen!!!!! it makes me sick, ça me fait vomir, om te kotsen, daor gaon iech vaan euver miene nek. We moeten ergens beginnen, maar begin dan waar het grote probleem ligt!!!!!!!

Thomas B :huilen
één, twee, drie (T) vier's
Gebruikersavatar
motorjan
Berichten: 394
Lid geworden op: 28 dec 2011, 12:01

Re: Kenteken bewijs euro3 aanpassing

Bericht door motorjan »

welkom in de wereld vd onzinregels...het is overal de gelijke shit,maakt niet uit waar je woont. :muur
autogas is nog steeds schoner dan diesel maar is ook onbetaalbaar ivm wegenbelasting.
nog even dan kunnen alleen de rijken nog rijden met een dikke electrische auto. :ikrij
Jan met de pet kan dan gewoon weer op de fiets.....
van onze busjes kunnen we dan mooi een kippenhok maken. :huilen
Gebruikersavatar
LAYCA
Berichten: 1142
Lid geworden op: 10 aug 2014, 20:07
Locatie: Zevenaar

Re: Kenteken bewijs euro3 aanpassing

Bericht door LAYCA »

Van wat ik gezien heb in voorspellingen (1985) hadden we in 2000 een heel andere woning heel ander transport en schone lucht.
Nou zoveel was er niet veranderd buiten internet en communicatie in het algemeen.
Dus dit is ook een utopie.
Zie je het voor je, alle auto,s in de avond opladen?
Ik denk dat menig trafohuisje de lucht in gaat.
En dan gaan we allemaal met de fiets :lach
viewtopic.php?f=12&t=47265

Tijdens deze zomer woon ik hopelijk vaak in de bus of Kip ergens in europa Afbeelding
Plaats reactie