Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

leer zetelovertrekken

vragen over de T5
Plaats reactie
white-tiger
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 okt 2007, 03:17
Locatie: Diest

leer zetelovertrekken

Bericht door white-tiger »

ik ben de stoffen zetels van mijn T5 beu, ze zijn zo vlug vuil, was gewoon van mijn sharan om leer interieur te hebben te hebben en zou graag mijn zetels overtrekken.. Weet er iemand waar mijn zetelhoezen kan bestellen van deftig materiaal, bv in leer of alcántara.. Vrienden hebben een seat garage en de nieuwe seat gaan nar nederland war ze leer overtrekken met hoezen uit Maleisie. Heb al vel gezocht mar kan nergens deftig materiaal vinden.. Leer late overtrekken door en firma is wat te duur..
T5 gekozen als mooi en zeer handig voertuig voor vakantie trips
Giovanni
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 jul 2007, 18:48
Locatie: St-Truiden (Belgie)

Bericht door Giovanni »

Hallo heb mijn bestuurdersstoel en passagiersbank laten overtrekken in leder en dat koste me 650euro in tongeren(belgie) en is zeer goed van kwaliteit
white-tiger
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 okt 2007, 03:17
Locatie: Diest

Bericht door white-tiger »

Giovanni schreef:Hallo heb mijn bestuurdersstoel en passagiersbank laten overtrekken in leder en dat koste me 650euro in tongeren(belgie) en is zeer goed van kwaliteit
ik vind het nogal duur, zou graag de 8 zitplaatsen laten doen, en ik weet dar er hoezen zijn die je zelf kan overtrekken, maar waar te vinden ??
T5 gekozen als mooi en zeer handig voertuig voor vakantie trips
Gebruikersavatar
HP Hulscher
Berichten: 167
Lid geworden op: 01 jul 2007, 19:59
Locatie: Amsterdam

Bericht door HP Hulscher »

als je ze gevonden hebt hoor ik het graag :) in mijn geval bestuurdersstoel en pass. bankje
Plaats reactie