Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Parkeersensoren action?

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
guust-flater
Berichten: 126
Lid geworden op: 13 jan 2007, 09:47
Locatie: spijkenisse

Parkeersensoren action?

Bericht door guust-flater »

De Action verkoopt een set parkeersensoren van het merk Dunlop voor 18 euro.

Ik overweeg deze aan te schaffen maar heeft iemand ervaring met deze specifieke set?

Ik zie in het topic dat dit setje van de action in 2008 de revue ook al eens is gepasseerd maar met weinig respons van gebruikers van de set zelf.
Inmiddels zijn we bijna 10 jaar verder dus wellicht meer gebruikers met ervaring?
Gebruikersavatar
OldschoolCustoms
Berichten: 501
Lid geworden op: 23 mei 2016, 11:46
Locatie: Retie (BE)

Re: Parkeersensoren action?

Bericht door OldschoolCustoms »

guust-flater schreef: 27 okt 2017, 15:06 De Action verkoopt een set parkeersensoren van het merk Dunlop voor 18 euro.

Ik overweeg deze aan te schaffen maar heeft iemand ervaring met deze specifieke set?

Ik zie in het topic dat dit setje van de action in 2008 de revue ook al eens is gepasseerd maar met weinig respons van gebruikers van de set zelf.
Inmiddels zijn we bijna 10 jaar verder dus wellicht meer gebruikers met ervaring?
Heb er 1 klaar liggen om uiteindelijk te plaatsen, enkel een iets mooiere bumper zonder schade vinden eerst
Current rides:
- 1991 VW Golf MK2 1.6
- 1998 VW T4 2.5TDI 102pk

Volkwagen parking ONLY!!
Gebruikersavatar
Lammert
Berichten: 297
Lid geworden op: 05 jun 2009, 21:13
Locatie: Geeuwenbrug

Re: Parkeersensoren action?

Bericht door Lammert »

Heb ze d'r al een jaar of 10 opzitten en bevallen goed.( toendertijd bij Conrad gekocht met verjaaaardagskorting.) Tot op de 10cm nauwkeurig.
Als hij 0 aangeeft sta ik met de trekhaak 5 cm van het object af.
2 voelers bij de mistlamp geplaatst en de andere twee 30 cm naast de trekhaaak.
:T44EVER
Lammert (T4-2002 LWB DC 102<132PK. Vanaf nieuw in bezit. > 444444.4km. :ikrij
Gebruikersavatar
guust-flater
Berichten: 126
Lid geworden op: 13 jan 2007, 09:47
Locatie: spijkenisse

Re: Parkeersensoren action?

Bericht door guust-flater »

Klinkt goed, ik heb zelf ook een trekhaak dat geeft dus geen probleem. Ook goed om te horen dat hij zo nauwkeurig is in afstand.
Waar heb jij de unit, de display en luidspreker geplaatst, dit i.v.m. eventuele storingen van andere zaken?
Gebruikersavatar
Lammert
Berichten: 297
Lid geworden op: 05 jun 2009, 21:13
Locatie: Geeuwenbrug

Re: Parkeersensoren action?

Bericht door Lammert »

Heb de unit linksachter geplaatst, achter de "bekleding" en met een trekveer het kabeltje bovenlangs getrokken naar voren achter dashboard. De unit geplaatst op het stuurkolom midden achter het stuur. Piepertje werkt bij een afstand van ca 1mtr en hoe dichterbij, hoe frequenter, en op het display duidelijk links of rechts. Heb ook een pieper in mijn achter uitrij lamp als waarschuwing. Daar de voeding vanaf genomen.
:T44EVER
Lammert (T4-2002 LWB DC 102<132PK. Vanaf nieuw in bezit. > 444444.4km. :ikrij
Plaats reactie