Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

alarm na monteren

vragen over de T5
Plaats reactie
PJB
Berichten: 29
Lid geworden op: 03 nov 2014, 16:12

alarm na monteren

Bericht door PJB »

zoals jullie weten rijden we alweer een tijdje met een Multivan T5GP 4 motion startline. Hellas zit er geen alarm in en de verzekering eist dat wel.

Iemand ergens goede ervaringen, en idee van de kosten voor het na monteren van een alarm?
veerman
Berichten: 45
Lid geworden op: 21 mei 2008, 18:26

Re: alarm na monteren

Bericht door veerman »

Ik heb vanwege het defect zijn van mijn vorige alarm n nieuwe in laten bouwen door protect car technicians. Deze komen ter plaatse inbouwen mits mooi weer. Mijn klasse 3 alarm met hellingshoek en extra verificatie moest € 699 kosten excl btw. Hier krijg je ook het certificaat voor de verzekering van opgestuurd.
Mvg Frank
Gebruikersavatar
heemskerk
Berichten: 2025
Lid geworden op: 07 nov 2008, 20:12

Re: alarm na monteren

Bericht door heemskerk »

PJB schreef: 04 mei 2018, 17:22 zoals jullie weten rijden we alweer een tijdje met een Multivan T5GP 4 motion startline. Hellas zit er geen alarm in en de verzekering eist dat wel.

Iemand ergens goede ervaringen, en idee van de kosten voor het na monteren van een alarm?
Ik wist van niets.. ;-)

Gebruik even de zoekfunctie dan komt het hele arsenaal aan mogelijkheden en info voorbij.. Cobra, origineel, DEFA, etc.
PJB
Berichten: 29
Lid geworden op: 03 nov 2014, 16:12

Re: alarm na monteren

Bericht door PJB »

Alvast dank voor de reacties, ik ga zoeken in het forum.
Gebruikersavatar
heemskerk
Berichten: 2025
Lid geworden op: 07 nov 2008, 20:12

Re: alarm na monteren

Bericht door heemskerk »

Zoek in de rubriek T5 even op DEFA dan krijg je de antwoorden die je zoekt, o.a. prijzen, beste aankoop, voorwaarden verzekering, etc. :toppie
Plaats reactie