Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Hefdak doek voor Reimo hefdak

VW T5 camper vragen nieuwbouw en zelfbouw
Plaats reactie
Banditodub
Berichten: 16
Lid geworden op: 29 mar 2017, 20:17

Hefdak doek voor Reimo hefdak

Bericht door Banditodub »

Ik ben nu al enige tijd op zoek naar hefdak doek voor m'n reimo dak. Dacht dat er wel voor reimo moderne kleuren verkrijgbaar waren maar man wat een sinecure blijkt dat te zijn.
Dat saaie grijs wil ik vervangen voor een meer eigentijdse kleur zoals van de nieuwe California.
Weet iemand waar ze dit maken en plaatsen of de exacte maten voor korte wielbasis.
1.9 tdi 2004 met 6 bak, GT1756v hybride turbo, toyo custom intercooler, PB6 remmen, kat delete pijp van pptuning uitlaat scorpion, vmaxx extreme, multivan bumper, gp achterbumper, gp hella achterlichten
Beckontheroad
Berichten: 2138
Lid geworden op: 13 jan 2007, 15:00
Locatie: Utrecht

Re: Hefdak doek voor Reimo hefdak

Bericht door Beckontheroad »

Banditodub schreef: 29 jun 2018, 10:05 Ik ben nu al enige tijd op zoek naar hefdak doek voor m'n reimo dak. Dacht dat er wel voor reimo moderne kleuren verkrijgbaar waren maar man wat een sinecure blijkt dat te zijn.
Dat saaie grijs wil ik vervangen voor een meer eigentijdse kleur zoals van de nieuwe California.
Weet iemand waar ze dit maken en plaatsen of de exacte maten voor korte wielbasis.
anders bij een zeilmaker langs? en een "one off" laten maken?

JB
--==There is a thin line between insanity and genius, I passed that line a long time ago==--
Lambiek
Berichten: 403
Lid geworden op: 04 sep 2013, 20:05

Re: Hefdak doek voor Reimo hefdak

Bericht door Lambiek »

Gebruikersavatar
Jos M
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 okt 2011, 16:41
Locatie: West-Friesland

Re: Hefdak doek voor Reimo hefdak

Bericht door Jos M »

Banditodub schreef: 29 jun 2018, 10:05 Ik ben nu al enige tijd op zoek naar hefdak doek voor m'n reimo dak. Dacht dat er wel voor reimo moderne kleuren verkrijgbaar waren maar man wat een sinecure blijkt dat te zijn.
Dat saaie grijs wil ik vervangen voor een meer eigentijdse kleur zoals van de nieuwe California.
Weet iemand waar ze dit maken en plaatsen of de exacte maten voor korte wielbasis.
Je zal met het bestaande doek langs een zeilen maker of een tenten bouwer langs moeten, kunnen zie die als voorbeeld gebruiken, bv Karsten tenten Zwaag http://www.karstententen.nl/maatwerk/maatwerk
Zit al jaren voor mijn beroep uit het raam te kijken
Plaats reactie