Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

lekkage portier bestuurderskant

vragen over de T4
Plaats reactie
Barry_038
Berichten: 50
Lid geworden op: 21 okt 2018, 09:40
Locatie: Zwolle

lekkage portier bestuurderskant

Bericht door Barry_038 »

Hallo,

Zie al sinds enige tijd water aan de onderkant van het portier lekken als het heeft geregent en ik de deur open doe. zie niks aan de binnenkant of bekleding en kan het probleem niet lokaliseren. Het lijkt uit de deur te komen....mij een raadsel. Iemand dit al eens meegemaakt?

Groet,

Barry
Barry_038
Berichten: 50
Lid geworden op: 21 okt 2018, 09:40
Locatie: Zwolle

Re: lekkage portier bestuurderskant

Bericht door Barry_038 »

Nieuw rubber!! Natuurlijk!

Het rubber van mijn achterklep heb ik ook moeten vervangen laatst dus het zal er tijd voor zijn.

Bedankt!

Groet,

Barry
Barry_038
Berichten: 50
Lid geworden op: 21 okt 2018, 09:40
Locatie: Zwolle

Re: lekkage portier bestuurderskant

Bericht door Barry_038 »

Zit me net te bedenken, als dat het probleem is dan zou dat ook veroozaakt kunnen worden door de zijwindschermen die ik op mijn ramen geplaatst heb? Dat er misschien net wat meer ruimte tussenkomt? Ik moet zeggen dat ik er nog niet eerder last van heb gehad ondanks dat ze er al een tijdje opzitten en er best wat regen gevallen is. Daarnaast is het ook pas voorgekomen sinds ik de bus anders parkeer naast mijn huis, ipv dat de neus iets naar beneden staat , staat hij nu wat omhoog. Eerst maar eens goed kijken nog een keer voor ik ga kopen.
Pieternel
Berichten: 74
Lid geworden op: 23 nov 2015, 10:24

Re: lekkage portier bestuurderskant

Bericht door Pieternel »

Bij mij hetzelfde linkerportier staat water in, ook ik heb windschermen in de deuren wel vreemd dat rechts er niets aan de hand is.
Ik kan geen gaten vinden aan de onderkant van de deur. ook staat de vw 4 altijd met de neus naar beneden.
Plaats reactie