Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Stefan 989 boomingbus gestolen

vragen over de T4
Gebruikersavatar
koerier T5
Berichten: 97
Lid geworden op: 13 jan 2007, 09:28
Locatie: zaandam

Bericht door koerier T5 »

Veel strerkte kerel.

Heb er geen woorden voor verder.
:zwaai

Koerier T5 / ex nr. 188
La mancha
Berichten: 47
Lid geworden op: 01 feb 2007, 11:04
Locatie: Zwolle

Bericht door La mancha »

Ook van ons en de hele familie wensen je veel sterkte, we leven met je mee.

Groetjes Henk ( La Mancha )
Gebruikersavatar
René
Berichten: 5272
Lid geworden op: 13 jan 2007, 21:18
Locatie: Obdam, gechipte 151PK VCDS en vagdash 2.5. Tel: 0637199013.

Bericht door René »

Woorden schieten mij te kort, zit met brok in keel, vreselijke gewaarwording.

Veel sterkte met het vinden van een "nieuw" exemplaar.

René
boomingbus
Berichten: 70
Lid geworden op: 13 jan 2007, 13:56
Locatie: nijmegen

Bericht door boomingbus »

hallo busrijders,

ik ben er zeer bang voor geworden om nog een bus te kopen hij reed lekker en was ook goed geen problemen mee maar met de ellend die ik nu heb over de bus en toch nog angstig om er 1 te kopen ik hoop dat jullie dit begrijpen

gr stefan989(ex boomingbus)
LIFE IS LIKE A DREAM
Gebruikersavatar
henk106
Berichten: 544
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:01
Locatie: Hoogvliet T4

Bericht door henk106 »

het is erg dat het is gebeurd
maar al koop je een opel ,ford of volkswagen de kans dat die gepikt wordt is er altijd.
dus gewoon kopen wat je hebben wil en wat (financieel) haalbaar is.

sterkte
Gebruikersavatar
René
Berichten: 5272
Lid geworden op: 13 jan 2007, 21:18
Locatie: Obdam, gechipte 151PK VCDS en vagdash 2.5. Tel: 0637199013.

Bericht door René »

boomingbus schreef:hallo busrijders,

ik ben er zeer bang voor geworden om nog een bus te kopen hij reed lekker en was ook goed geen problemen mee maar met de ellend die ik nu heb over de bus en toch nog angstig om er 1 te kopen ik hoop dat jullie dit begrijpen

gr stefan989(ex boomingbus)

Hey boomer,
Niet twijfelen, bij mij is 2 maal achterelkaar een avic uit me bus gestolen bij mij op de oprit. Met veel schade aan me dashboard. Verzekering deed niet moeilijk, betaalden gewoon, op vertoon van alle bonnen. Het is klote, maar we leven nu eenmaal in een maatschappij van afgunst en materialisme.

En een advies, als je ze ziet jatten maak veel lawaai zodat ze de tijd krijgen weg te gaan, bij mij hebben ze hun messen in de bus laten liggen die ze klaar hadden liggen voor als ze gestoord werden. Je gezondheid is veel belangrijker.

Het heeft bij mij ook lang geduurt voor je er overheen bent. Maar kop op je laat je toch niet kennen, door nu een ander merk te gaan rijden?

Ik heb op advies van iemand anders in een andere topic een afspraak gemaakt met een taxateur, zodat ik goed verzekerd blijf.


Groeten Berrie
Jimbo
Berichten: 225
Lid geworden op: 13 jan 2007, 23:55

Bericht door Jimbo »

Laat je niet gek maken. Elke keer als ik weer lees van een bus die verdwenen is slaap ik weer slecht, na een paar nachten is dat over. Hier in de buurt een aantal jalourse achtelijke buren die van alles uitvreten met auto's (banden leeg laten lopen, krassen, tegen je auto aanrijden). Ik laat hem zoveel mogelijk op de oprit staan maar ja dan nog. Voor diefstal zit er een omgevingsalarm op. Deze heeft er de afgelopen jaren voor gezorgd dat m'n bussie bleef staan waar ik hem neerzette.

Misschien dat we weer een tweede auto moeten kopen maar die kan niet op de oprit baal als een stekker. Zit te denken aan b.v. een TT weet nu al dat de eerste krassen er zeer snel op zitten ben er bij voorbaat al ziek van :boos en dat is de reden dat het mij tegenhoud.

Zo hebben ze ooit mijn boot gejat. die is later teruggevonden, heb hem na een jaar stalling maar verkocht. Durfde hem niet meer in het water te leggen (met 10 huizen die erop kijken.)

Koop gewoon weer een busje, goed alarm en probeer weer te genieten. Wees blij dat ze je niet onderweg uit je busje hebben getrokken, of je hebben opgewacht....
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33876
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Bericht door Multivan Generation »

Misschien is je bus gebruikt om ergens een kraakje te zetten?
En om de sporen uit te wissen, de fik er maar in gestoken.

Blijft feit dat iemand anders met zijn :gekte van je eigendom af moet blijven.

Ik wens je veel sympathie en sterkte toe voor de toekomst.

Groeten Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
boomingbus
Berichten: 70
Lid geworden op: 13 jan 2007, 13:56
Locatie: nijmegen

Bericht door boomingbus »

hallo busrijders,

las dit vandaag op de teletekst van de regionale omroep hier bij ons in de buurt

Politie pakt autodieven in Vorden 01-02-07 10:58
DOETINCHEM - De politie heeft in Vorden vier mannen opgepakt voor diefstal van meerdere auto's. De wagens werden gestript en in onderdelen verkocht.

De dieven hadden het vooral voorzien op Volkswagens Transporter, Peugeots 407 en Volkswagens Golf. In schuren in Vorden en Zeddam vond de politie auto-onderdelen en persoonlijke spullen uit de gestolen auto's.

Twee verdachten, een 40-jarige man uit Doetinchem en een 32-jarige Arnhemmer, zitten voorlopig nog vast.

die stelen voorlopig niet meer ik wou dit toch nog ff aan jullie mededelen
LIFE IS LIKE A DREAM
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Bericht door Harry 341 »

oh nee? ze zijn al weer los hoor!!
Zo werkt dat in dit K...land :gif
Gebruikersavatar
Ernst
Berichten: 282
Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:44
Locatie: Zuid - Holland

Bericht door Ernst »

boomingbus schreef:hallo busrijders,

las dit vandaag op de teletekst van de regionale omroep hier bij ons in de buurt

Politie pakt autodieven in Vorden 01-02-07 10:58
DOETINCHEM - De politie heeft in Vorden vier mannen opgepakt voor diefstal van meerdere auto's. De wagens werden gestript en in onderdelen verkocht.

De dieven hadden het vooral voorzien op Volkswagens Transporter, Peugeots 407 en Volkswagens Golf. In schuren in Vorden en Zeddam vond de politie auto-onderdelen en persoonlijke spullen uit de gestolen auto's.

Twee verdachten, een 40-jarige man uit Doetinchem en een 32-jarige Arnhemmer, zitten voorlopig nog vast.

die stelen voorlopig niet meer ik wou dit toch nog ff aan jullie mededelen

Als de politie nou eens ECHT tolerant is mogen ze die 2 hier neer zetten, zal m'n vriend er voor zorgen dat ze ECHT niet meer stelen die.............

Hoe is het nu met je ??? Wederom sterkte, gr. Ernst.
:T44EVER :driveT4
Gebruikersavatar
Ron Mokum 383
Berichten: 732
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:18
Locatie: Amsterdam

Bericht door Ron Mokum 383 »

Alles is al gezegd op de site. :gif

Ik wens je veel sterkte :troost

Gr.Ron Mokum.
Als men naar links kijkt dan ziet men rechts niets.

Groet Ron Mokum 383
boomingbus
Berichten: 70
Lid geworden op: 13 jan 2007, 13:56
Locatie: nijmegen

Bericht door boomingbus »

ze mogen ze ook voor een half uurtje bij mijn afzetten dan weet ik ook zeker dat ze nooit meer stelen.

en er werd gevraagt hoe het met me gaat eerlijk gezegt KLOTE heb nu een grote ontsteking aan me oog loop onder doktersbehandeling om rustig te blijven.

de expert heeft ook al gebeld die wil het maandag compleet afronden maandagmorgen moet ik ff alle bonnen van het audio aankoop bus(had hem 3 maanden) en foto's van hoe hij was inleveren zodat hij een bedrag kan vaststellen om mijn uit te keren maarja het geld maakt het niet goed mis de bus best wel klinkt gek maar het is wel zo er zit veel bloed,zweet,tranen in en bovenal heel veel man uren.

me maatje was hier gisteren ook ff opvisite die wist nog van niks omdat hij op vakantie was en heb hem de foto's laten zien van de uitgebrande bus hij had tranen in zijn ogen en dat voor een opel fanaat hij heeft mijn ook overal mee geholpen met inbouw van het audio

ik hou jullie op de hoogte van de gang van zaken

gr stefan989(ex boomingbus)
LIFE IS LIKE A DREAM
wost 883
Berichten: 17
Lid geworden op: 17 jan 2007, 20:29
Locatie: belgie w-vl

Bericht door wost 883 »

stefan

enorm veel sterkte toegewenst van bij ons uit de verre west vlaanders(belgie)wat ik zie op de foto's is niet te omschrijven !ik heb ook enorm veel werk aan mn busje gehad en zoals je zegt bloed zweet en tranen!ik zou zeggen hou je goed !en hopelijk terug een t4!!laat die klootzakken de hobby nie verkloten!!!!

groeten wost 883
boomingbus
Berichten: 70
Lid geworden op: 13 jan 2007, 13:56
Locatie: nijmegen

Bericht door boomingbus »

gisteren heb ik alles bij de bergingsbedrijf ingeleverd zoals sleutels,frontje radio,afstandsbediening van scherm dvd speler,veel foto's van hoe hij was en alle bonnen zodat de expert van de verzekering er een berekening op kan maken die wil het maandag 5-2-07 afronden dus nu nog ff wachten op het telefoontje van de expert wat hij tot de conclusief is gekomen kwa bedrag en dan wachten op de centen dan gelijk een andere auto kopen ik had belooft om jullie op de hoogte te houden dus dan doe ik dat ook

gr stefan989(ex boomingbus)
LIFE IS LIKE A DREAM
Plaats reactie